Lalalong skrev 2011-05-08 20:43:28 följande:
Alltså vad är det som händer i alla köp och sälj-trådar egentligen? Folk är ju som gamar... Tycker det är skittrist! Jag trampar kanske på någon öm tå på någon i tråden nu (har ingen koll på vem som är vem

) men hur kan man ens komma på tanken att pruta ner något från 180 kr till 60 kr?? Är man klok då eller...?
Inte mitt plagg just i det fallet men jag har också råkat ut för idiotier som att man vill få ett par molo-leggings för 50 kr inklusive frakt och sånna saker. Skulle jag ge bort ett par leggings för 38 kr?? Då slänger jag dom faktiskt hellre, eller ger dom till UFF eller nåt. Eller testar på Tradera med utrop på 1 kr

Men blir dom sålda för 38 kr då så är det ju lite spelets regler som jag själv gått med. Men idiotprutningar blir jag bara så jävla less på!!
Så, avreagerat mig!
Jag kan tänka mig att alla faktiskt inte har en aning om vad plaggen faktiskt kostar som nya.
Är ju massvis med medlemmar på danska köp/sälj sidan nu och om någon är van att handla nya kläder på Lindex till deras pris så tycker de säkert att 100 kr för ett par leggings är alldeles för mycket
Men jo jag förstår dig, det är irriterande!