Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-06-28 11:06:50 följande:
    hehe men så blir det när man inte hittar allt på ett ställe 12 plagg får räcka det innehåller dyyyra saker som lurv, moloskor och daisys jacka bla Tyst
    jaja....
    Har köpt ganska många suits
  • Kristyr

men åhhhh en sak som jag vill HA från veras hus men vill inte betala 29:- i frakt..*snål*

• Kristyr

microapple suiten med rosa "äpplen" och vit bakgrund.. sååååååå söt!

• Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-06-28 17:42:26 följande:
    Gaaaaaaah nu blev jag 650 spänn fattigare på veras hus!
    * Airbrush klänning i 62/68
    * Prästkragesuit i 80
    * Flower field body i 80
    * Lila leggings med stars i 62/68

Känns ju sådär o köpa 80 till nån som kan ha 62 fortfarande Men det är ju så fint! Piggar upp i vinter sen
    kan hon forft ha 62?

köpte en geggmoja klänning i 86/92 häromdag och har NS jeanskjolar i olika modeller 74-86 som jag har hittat på rea
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2010-06-28 18:33:03 följande:
    Ingen som har skall beställa på llm?

Jag har redan gjort en beställning, men det blev helknasigt så det fattades ett par strumpor. Jag måste ha dessa! Men 29 kr i frakt är ju svindyrt för ett par strumpor.
    har de skickat redan? går det inte att få samfrakt?
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-06-28 18:56:42 följande:
    snyft hade gjort en beställning på veras hus, men nådde rätt dåligt hade såå ont i fogar å mage med sammandragningar så var tvungen å lägga mej ner..... vilket gjorde att jagi ntehann göra klart min beställning å däri var en prästkrage filt som nu e väck...=(... känns så onödigt att göra beställningen nu med 39 kr i frakt även om de andra ja vill ha finns kvar=(
    ja jag vill ha en suit men tänker INTE betala den frakten för bara en suit.
  • Kristyr

Grekis> näe. Får nöja mig med att jag köpe en body med det printet på LLM.

Smilla> åhhhhh vad surt!

• Kristyr
    Eddiebaby skrev 2010-06-28 21:46:36 följande:

God kväll i tråden! Ser att det pratas vinterkläder mitt i smällvarma sommaren.....skönt att det är fler än jag som tänker framåt, själv beställde jag vinteroverall till sonen häromdagen! Men vad gör man inte när man hittar på rea!! Har haft POPs skaloverall i flera år och varit sååå nöjd (sonen går på I Ur och Skurförskola och är ute många timmar om dagen men ALDRIG blöt eller kall), men nu ville jag ha något annat så det blev en Mini A Ture. Ska bli spännande när den kommer hem!!

På tal om vintervantar kan jag rekommendera antingen POPs där med (de man drar över overallen bara, supersmidiga) eller Hestras med urtagbart ullfoder, väldigt smidiga då de även blir som skalvantar utan foder!

aha det är dig med man kan prata med om sådana kläder och med samma klimat som jag har...
  • Kristyr
    Tjollabolla skrev 2010-06-28 21:51:27 följande:
    Ja i en hel del, framförallt Molo. 68 funkar dock med, har ju köpt det på sommarkläderna, men molo 68 är stort. Fick hem en prästkragebody i 74 idag, hujeedamig så stor!!
    ja iof molo är stora, men jag har mkt katvig stl 62 och det sitter bra men de är ju lite mindre.. har ju inte tagit fram nått molo 62 än. Hon kunde för någon vecka sedan ha molo hand i hand i stl 62.
  • Kristyr
    Eddiebaby skrev 2010-06-28 21:53:18 följande:
    Ja klimatet borde inte skilja så mkt så prata på!
    men vi kan ta det när det blir med aktuellt kanske då.. Sonen ska börja hos ur och skur dagmamma som verkligen är ute massor.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17