Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2011-05-17 21:15:20 följande:
    Nänä banan är ju lätt. Köp glycerin om du inte lyckas med diskmedel.. Jag tycker att galltvål är värdelöst men Yes är fan good shit! Mjölk är också bra i samband med diskmedel om den är varm. Annars tar glycerin de värsta bananfläckarna
    Kan flläckexperten ge tips på hur man får bort maskrosfläckar. Hade tänkt använda vanish eftersom det atr i princip alla fläckar, eller du kanske har något bättre tips?

Galltvå ger jag inte heller mycket frö, de enda fläckar jag får bort med den är fettfläckar
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

Ja, jag är ju lite rädd för vad vanish kan göra med den härliga gula färgen på ns tunikan, galltvål känns skonsammare i alla fall

• Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-17 21:36:03 följande:
    Bilen e klar!!! Och såååååå snygg!!!!
    Härligt!
  • Busbellan

Åh jag vill med ha mail, NU!!!
    I höstas fick jag det på fredagen vid 11-tiden

• Busbellan
    lillronya skrev 2011-05-18 21:16:20 följande:
    Eftersom ingen skriver nåt och jag ändå tror att några smyger här så frågar jag lite ot.
    E fyller fyra snart och vi har köpt en cykel till honom.
    Nu är frågan: Ska han få den utan eller med stödhjul?
    Han har inte cyklat på något alls fram till nu.
    Ja lite trehjuling möjligen.

Hur hade ni gjort?
    Som ni bor så hade jag nog köpt utan stödhjul, är väldigt svårt att få något ordentligt stöd av stödhjulen i alla fall på en grusväg
    Vi har precis tagit av stödhjulen på Ellas cykel, och jobbar på att få henne att cykla utan.
    Nora vet jag lärde sig strax efter att hon fyllt 4 år
  • Busbellan

Jo vi använde stödhjul. Nora cyklade nog med stödhjul ca 1 år innan vi tog bort dem och med henne tränade vi nog bara en dag innan hon klarade av utan.
    Ella har med cyklat med stödhjul ca 1 år, men hon har inte riktigt samma balans som storasyster hade så med henne känns det som det tar lite längre tid.
    Är nästen förvånad, Nora var hyperförsiktig, men att cykla var inget problem. Ella är lite tuffare, men måste ha sämre balans

• Busbellan

God morgon på er!

Tror ni man kan hoppas på det där mailet med stort M idag?

• Busbellan
    Tjollabolla skrev 2011-05-19 08:15:39 följande:
    JAAAAAAAA! Idag ska det väntas och trånas och längtas! Det enda som står på mitt schema!
    Ja, jag ska bara vara hemma och plugga idag så jag kan med ha full koll på mailen
    Hoppas verkligen inte de väntar till fredagen som i höstas!
    För vi räknar väl med att det verkligen är nästa vecka va
  • Busbellan
    Pepper79 skrev 2011-05-19 09:19:30 följande:
    Ja jag hoppas verkligen att det kommer idag. Kommer uppdatera mailen heeeela tiden
    Samma här
    Nu vill vi INTE vänta längre!
    och jag måste växa pengar, men det får bli på måndag när jag ändå är förbi forex
  • Busbellan

Nej det får inte vänta en vecka då blir allt mycket struligare!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17