Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-10-06 13:29:48 följande:
    God middag!

Vad händer här?Är de verkligen äkta? Varför skickas de från utlandet? Minns att jag köpt av den säljaren förut och det plagget blev luddig och konstigt fort (Det var dock ränderna)
    Har också köpt av henne tidigare och håller med. Luddiga efter första tvätten och konstiga i modellen på nått sånt. Milla kan ju LÄTT ha 86 i allt annat, även från katvig men alltså bodyn satt som ett korvskinn på bredden och var superlång i grenen och ärmarna.
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Ängeln! Milla fick massa trä och tyg leksaker som hon leker JÄTTE mkt med nu, iofs 6 månader efter 1årsdagen, men ändå Det går ju så fort! Hon bjuder på fika och har sig hela dagarna, "vovven smaka, mamma dricka saft, milla mata" osv håller hon på och låtsas äta bulla glass och tårta hela dagarna

En annan stor hit just nu är djur, speciellt hästar! Hon har en liten bondgård med verklighetstrogna små djur som hon fullkomligt ÄLSKAR! Hon pussar hästarna godnatt nästan varje kväll Och ja, dockor, dockvagnar och allt som har med matlagning att göra är också superkul, och leka med lera och göra former osv Lite tips kanske? Kul med 1års kalas, stora tjejen!

• solouniko
    ängeln83 skrev 2010-10-07 13:49:05 följande:
    Uff...nu blir jag snart arg på mej själv, nån som har nån bra metod hur man håller sina köpstopp?
    Funderar allvarligt på att slänga bankdosan + kort i soptunnan eller nåt
    Bröt mitt köpstopp igår, satte ett nytt och nu bröt jag det igen
    Haha! Vad blev det? Drömmer Jag MÅSTE fasen hålla mitt köpstopp om jag ska ta mig iväg på salg i år, men det ä sååå svårt alltså
  • solouniko
    ängeln83 skrev 2010-10-07 14:02:23 följande:
    Åh där sa du nåt, Ikea hade ju fått in lite olika sånna där kik med tyg mat typ
    Man får ju lixom tänka lite framåt, just nu så duger ju det mesta, några plasbunkar och en slev så är hon nöjd lixom
    O djuren var ju också jätte bra, hon älskar katter så det ska jag nog leta reda på.

Mh, 1 års kalas är ju alltid lite speciellt, men jag förstår fortfarande inte vart tiden tagit vägen?
    Ja dom från Ikea är superbra! Milla har bara "frukost" setet med lite mackor osv men det leker hon också jätte mkt med! Ska köpa de med frukt osv nästa gång vi far dit, var slut sist! Ja precis man får tänka lite frammåt, Milla leker ju betydligt mkt mer nu med leksakerna än när hon fyllde 1 år och vipps så hade hon bara "bebis" leksaker så vi var akut tvungen att fylla på

På barnenshus köpte vi ett set med 5 hästar i olika storlekar åt henne, fanns även massa andra djur men alltså detta är hennes allra käraste ägodel. Hon kan liksom inte bara bära omkring på en heller utan alla fem ska med, ser ju lagom smidigt ut Ska köpa lite mer smådjur sen åt henne, det är verkligen en riktig hit!
  • solouniko

Går det att avsluta en auktion på T som man fått bud på? Har en som lagt ett bud på en annons men ångrar sig och ville ta köpnu, det går inte va? Oskyldig 

• solouniko
    Pepper79 skrev 2010-10-07 16:02:31 följande:
    Traderasupporten kan nog göra det, men r inte helt säker på hur det funkar Tyst
    Jaha okej. Ja men då låter jag den vara tills den går ut. Hade 250 som utgångspris och 350 inkl som köpnu så det kvittar för min del
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17