Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Vad händer här?Är de verkligen äkta? Varför skickas de från utlandet? Minns att jag köpt av den säljaren förut och det plagget blev luddig och konstigt fort (Det var dock ränderna)
På nått sätt, inte nått sånt ![]()

Grattis Anjelin på 5-årsdagen! 

Ängeln! Milla fick massa trä och tyg leksaker som hon leker JÄTTE mkt med nu, iofs 6 månader efter 1årsdagen, men ändå
Det går ju så fort! Hon bjuder på fika och har sig hela dagarna, "vovven smaka, mamma dricka saft, milla mata" osv håller hon på och låtsas äta bulla glass och tårta hela dagarna
En annan stor hit just nu är djur, speciellt hästar! Hon har en liten bondgård med verklighetstrogna små djur som hon fullkomligt ÄLSKAR! Hon pussar hästarna godnatt nästan varje kväll
Och ja, dockor, dockvagnar och allt som har med matlagning att göra är också superkul, och leka med lera och göra former osv
Lite tips kanske? Kul med 1års kalas, stora tjejen! ![]()
Jag MÅSTE fasen hålla mitt köpstopp om jag ska ta mig iväg på salg i år, men det ä sååå svårt alltså Går det att avsluta en auktion på T som man fått bud på? Har en som lagt ett bud på en annons men ångrar sig och ville ta köpnu, det går inte va?

Någon som har någon länk eller vet om den gamla bildtråden till förra salgen finns kvar? Vill dregla lite ![]()