Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

hmm låter dyrt med alla fina lurvisar. Hoppas T går bra i aug då... Har en halvstor hög som ska ut då.. kommer vara mkt bebisgrejer..

• Kristyr
    solouniko skrev 2010-07-01 13:03:10 följande:
    Fick förresten fiiiina summerblue NS i lådan idag Gud vad jag blivit kär i NS
    går inte att vara annat än kär i NS Drömmer
  • Kristyr

åhh svarta? var det army som kommer i svarta eller vilken modell?
    Hoppas det inte kommer för mycker fint i höst bara, har ju fullt av vårens som måste användas..

• Kristyr
    solouniko skrev 2010-07-01 13:57:22 följande:
    Joo, ska fålla upp både de nta långärmade och de kortärmade från våren i 74/80. Tycker alla är lite vääl långa. Enkelstorlekarna i 74 sitter perfekt på längden Vad fick du för post?
    Kristyr skrev 2010-07-01 13:25:06 följande:
    går inte att vara annat än kär i NS Drömmer
    Nää det är klart Var sugen på army också men väntar nog tills hösten då det kommer svarta
    Är på jakt efter en rååååååsa vårens mössa i stl... de verkar vara slut på mååååånga ställen... Har hittat en men då till ordinarie, men funderar på att slå till iaf....
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2010-07-01 15:45:06 följande:
    Jäpp, allt gjort.
    Han sa att det kanske är en tjej
    Det var snarare vad inte inte såg än vad han såg på UL.
    Me neftersom jag redan är i v. 19+6 så borde det ju synas kan man tycka.
    Vet dock inte om jag törs shoppa för girly Obestämd
    spännande att inte veta Man är sååååååå nyfiken. Har inte vetat någon av gångerna...
  • Kristyr

oj nu blev det t-shirt och klänning från funkybaby på deras småfolk 40% reakategori och sedan var det ytterligare 30% på rean..

• Kristyr

Näe blir nog inte så mkt mer molo för sonen nu tror jag. Tycker Jr tröjor är fula.. så det han kan få är lurvar...
    Han får småfolk och katvig ist...

• Kristyr

Butterfly baby klänning är de små eller stora i stl?

• Kristyr
    Milliz skrev 2010-07-02 14:24:34 följande:
    Stora
    är de en större än stl det står på lappen eller som dubbelstl i den stl?

74a är som en 80 eller som en 74/80?
  • Kristyr
    solouniko skrev 2010-07-02 14:35:04 följande:
    Tjejer hur är småfolk i storlek? Milla som är 76 cm, ska hon ha 74/80 eller 86/92? Den mindre känns ju naturligast, men man vet ju aldrig med alla dessa storlekarna
    småfolk tröjor de nya är som den övre storleken i dubbelstorleken.  Sonen hade 74/80 förra sommaren och ser att han var 74,5 lång i juni. De satt ju inte direkt tajt och det fanns växtmån.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17