Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Solouniko; vill du kolla linne till oss också? Helst 110/116 så det passar nästa år också, annars 98/104. Vore jättesnällt!
Solouniko; vill du kolla linne till oss också? Helst 110/116 så det passar nästa år också, annars 98/104. Vore jättesnällt!
Åh, tack vad du är gulligt! Du kan få pengar med en gång om jag bara får ditt kontonummer
Ronya; vi får bestämma en dag. Ella är på dagis tis-ons denna veckan sen gör vi inget mer!
Ronya:
Fiiina barnen i BT!!
Lilla ego är du här?? jag tror vi snart får starta en bt för dina kläder också, de används flitigt här i alla fall
Tjenare, jopp jag är här nu. vaknade av mig själv typ kl 07 en söndag, nästan pigg nu till och med :)
Vissa tyger kan ju krympa lite i tvätten. Jag tvättar ju aldrig tygerna innan så att säga, ja menar gör Molo det?? :) men jag tvättar ju alltid en bit för att se om den släpper i färg och verkar krympa. Men kan ju ha varit så att just dina har krymt någon cm, har för mig att dina är 56 långa, vanliga 98/104 gör jag i 54cm. Men 110/116 vore nog bättre nästa gång.
Ni gör mig generad med era lovord, är ju typisk svensk och klarar inte beröm så bra :) Men roligt att de uppskattas iaf!! Här används våra flititgt också, speciellt våra enfärgade.
Om ni ska beställa nån mer tänk på att absolut senast onsdag annars hinner jag inte innan semestern :) Och långärmade är på g....måste ordna några bra ärmmått först bara sen jäklar ska det tillverkas i sommar
Haha nej gud nej, det kändes inte som någon kritik. Men vissa tyger kan krympa lite också men försöker ha koll på de flesta så det slipper bli fel. Men nästa storlek är nog bättre för Ella iaf. Lite hjälp med armmått skulle jag behöva ha av dig eller någon annan i de storlekarna. Så jag inte får till för korta långärmade sen :)
Är så sjukt shoppingsugen! Förstår inte hur jag kan vara det när jag shoppar mest hela tiden känns de som.