Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

RååSa BuBBlan skrev 2010-05-31 21:07:01 följande:
    min överföring finns hos dig kl 09.30 i morgon bitti, förlåt mitt virriga huvud och glömska!
    ha ha ingen fara. Skriver upp dig på listan direkt.
  • SmillaMilla

God morgon!

Trodde nog inte att Sveas öga kunde bli värre än i går, men nu ser det hemskt ut. Hon får inte alls upp ögat. Stackarn säger att hon inte ser något

• SmillaMilla

Tillbaks efter läkarbesök. Vårdcentralen ville inte ta emot Svea utan skickade henne till akuten. Allergichock av myggbett blev domen. Så nu är hon ordninerad zyrtec. Stackarn ser inte klok ut.

• SmillaMilla
    MammaT skrev 2010-06-01 11:46:29 följande:
    oj stackars liten
    Busbellan skrev 2010-06-01 11:40:22 följande:
    Men usch då Hoppas det hjälper fort nu då! Än har vi knappt några myggor här så Ella har bara haft ett fåtal än
    Hon har nog inte alls ont, bara det att hon inte ser något. Allergi medicinen har redan börjat hjälpa. Nu är svullnaden mycket mindre. Så det går ju framåt. Men halva ansiktet var ju uppsvällt i morse.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-01 11:59:52 följande:
    Men fy Brukar hon reagera så kraftigt?
    Ja hon brukar reagera kraftigt. Men detta var ju första bettet för i år. Så det verkar ju ha blivit ännu värre än vad det var förra året. Vilken sommar
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2010-06-01 12:05:06 följande:
    Ja hon brukar reagera kraftigt. Men detta var ju första bettet för i år. Så det verkar ju ha blivit ännu värre än vad det var förra året. Vilken sommar
    Busbellan skrev 2010-06-01 11:59:11 följande:
    Smått irriterad på Fridolina nu Först beställer jag och betalar med kort förra söndagen. tyckte frakten var lite dyr, men med två plagg på rea så var det ändå ok. Först i torsdags får jag ett mail igen om att det ena plagget inte finns, men det andra är skickat (hade kanske hoppat över det med tanke på frakten) Men ja, ja det var ju redan skickat så det fick vara så. Fortfarande idag har jag inte fått något paket därifrån, trots att det står leveranstid 2-3 dagar
    Gahhhhh jag förstår att du blir arg!
  • SmillaMilla

Busbellan: Sååå söta barn i bt!!!! Agust passar ju verkligen i de färgerna!

LJ2: Söötis! Vet fler små tjejer som gillar spindelmannen

Liljan: Fiiiiin shopping. Idat tröjan med apan får gärna flytta hit

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17