Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-09-07 15:16:48 följande:
    jag har atgit stl 98 t maxen i den dubbeldragkedjiga molooverallen (ranibow)han e ca 87-88cm nu.... sen till lillan så tog jag småfolks overallpåse=) malou tog den till mateo med....
    I kik kid klänning? Eller vad pratar du om?
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2010-09-07 15:24:36 följande:
    ja kanske blir krångligt för henne när hon kryper förstås, 74 borde ju finnas. Kolla med funkybaby annars om hon kan ta hem
    Ja, när hon nu behagar krypa det lilla monstret. Hon bara ligger där som en strandad val Milo ålade ju med en väldig fart redan vid 5 månader, men detta lilla monstret vägrar va på golvet hon vill bara va i sin gåstol som hon har en sörens fart med!

Ska kolla med funkybaby ananrs...
  • Tjollabolla

Busbellan: Fina Ella i uuunderbara overallen!!! Milo har med regnbåge i år, men vi har inte testat den än...

Smillamilla: ÅHHH så ljuvlig kombo!! Sååå jäädrans fin luvan var till den jackan! För övrigt en vääldigt fin rånis, den måste nog Lian ha med... Drömmer

• Tjollabolla
    Greksmurfen skrev 2010-09-07 17:38:40 följande:
    tjejer vet att ja visat denna innan

har redan beställt en kritstrecksrandig men e såå sugen på denna med ska ja =P

cgi.ebay.co.uk/Boys-Cotton-Linen-Blue-Suit-Si...

har ju handlat lite för mkt redan .. men ......det kliar i fingrarna.... han skulle va så söt i den till dopet den 17 okt.
    eler tycker ni han ska ha den svarta på dopet?
    Uhh alltså jag gillar ju inte sånt direkt... Men om ngt så det svarta!! Annars tycker jag det är finast med skjorta, slips och kanske nån cool väst
  • Tjollabolla
    Greksmurfen skrev 2010-09-07 18:06:55 följande:
    ok..=).....
    typ ngt sånt?

detta e rätt söttt, dock så e det ju jeans,

detta är mörblått lite sammetsaktigt....
    såsvårt det där med kläder när man tillhör den veliga skaran =P
    Jaa! Så cooolt! Absolut tillräckligt fint för dop! Milo hade jeansshorts, skjorta och slips när Lia döptes
  • Tjollabolla

Här är en till vaken! Milo är lämnad på dagis och Lia har fått frukost, väntar på att hon ska bli trött så mamman kan få lite frukost och kaffe!

Vi behöver oxå vinterkängor. Det är såååå tråkigt att köpa och kostar såå många pengar! Förra året hade vi ecco och dom var helt outstanding, han var aldrig blöt eller kall trots att han vadade i 20 cm vatten och snöslask...

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2010-09-08 08:37:04 följande:
    jaa ecco är i klass med superfit. toppen dom med, men smala till mina små fisar
    sööta barnen i bildis katvigarna är underbara
    Tack sötnos! Isabel är så himlans söt på den bilden du har i bt, med väskan. Ser så lillgammal ut Hjärta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17