Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-11-21 22:05:47 följande:
    Så det var därför det var ganska lugnt där igår
    Alla åkte idag istället

Vi gjorde nog av med 1500 i alla fall, bl a fick Ella det lila rosa bordet i plast och två vita pallar till, passade fint på nya rummet
    Jag åkte dit för att köpa sånna billiga backar, som finns i rött och blått...kom såklart hem utan, typiskt ju!
    lillronya skrev 2010-11-21 22:06:07 följande:

Nä men det går inte att handla för inga pengar.

Trist att köra själv

Men det går väl det med.

Men att åka dit med T gör jag inte... de är denna mammam för ostabil för. Trotset tar all min kraft just nu, visserligen har jag fått två smärtfria läggningar med hjälp av mormor nu, så nu orkar jag nog fram till helgen när V kommer hem igen
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Vad händer här idag då? Förrutom julklädes snack!?

Jag har bestämt mej för att de blir röd kik kid här med vita strumpbuxor, tänkte försöka hitta några med lite mönster så de blir lite finare. V kommer hem sent på lillejul och åker antagligen redan den 26e igen.. så de blir inte så mycke firande för oss i år, SKÖNT om ni frågar mej

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Ja ja, heldött som vanligt när jag skriver.....

Drar till Ronya och provar molo jacka då

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2010-11-22 20:49:03 följande:

Godkväll flickor.

Sitter och tittar på Biggest Loser, spääääännande, Maria som är ena finalisten är nämligen härifrån där jag bor, håller såklart tummarna för henne.

Annars sitter jag på fingrarna just nu, är sååå sugen på några Småfolk tröjor, även fast det sista Liam behöver är just tröjor
    Vilken är finast av dom här?
    www.smatting.se/trojor/smafolk-troja-traktor-...
    www.smatting.se/trojor/smafolk-troja-racerbil...

Jag sitter och sunderar på VAR jag tröffat Linn... jag vet att jag träffat henne, på något sätt men kan sätta fingret på VAR....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

SOM jag stavar idag då... SORRY!!

OT tjejer men vad har ni för vinterjacka till er själva? Jag har haft samma länge nu och funderar på att införskaffa en ny.....

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2010-11-22 20:52:48 följande:
    Sedär ja Ja hon är ju också härifrån, såklart Tycker det är lite små coolt att se folk på tv som man en gång umgåtts med
    Jag stör mej på att jag inte kan placera henne... Undrar VAR liksom, vi är ju lika gamla....
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    ängeln83 skrev 2010-11-22 21:00:49 följande:
    Det förstår jag, sånt är enormt störande, gått i nån skola ihop kanske?
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-22 20:52:39 följande:
    SOM jag stavar idag då... SORRY!!

OT tjejer men vad har ni för vinterjacka till er själva? Jag har haft samma länge nu och funderar på att införskaffa en ny.....
    Puffar lite här, är också på jakt efter en ny vinterjacka, går just nu runt i en gammal jacka som gått igenom två graviditeter och är lite uttöjd om magen Köpte en kort modell på Vero Moda men jag vill nog ha lite längd ialla fall.
    Jag har ju bara gått gymnasiet.... jag funderar dock på om jag kan ha träffat henne på någon av mässorna nu i vinter.... Känner igen henne så väl, som smal... så jag måste träffat henne för inte så längesedan.... RETLIGT iaf!

Ang jacka så har jag en kort och vill oxå ha en längre. PRovade molo jackan hos Ronya idag, hade armarna varit lite längre så hade den varit min direkt!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2010-11-22 21:02:22 följande:
    Här finns många fina jackor
    shop.elvine.se/system/search/search.asp?b=36&...
    Jag hade en kompis över härom dagen och hon hade en skit snygg jacka, lagom lång, typ slutade mitt på rumpan, i jeanstyg, mörkt, fast som en täckjacka liksom... Va tvungen att fårga henne nu var hon köpt den....

GEKÅS såklart  
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Quiet thoughts skrev 2010-11-23 17:59:24 följande:
    Smiter in hos er vänner, berättar för er som ej hunnit rösta på mig till Årets blogg 2010 i Finland att passa på nu, imorgon är det sista röstardagen

bambinidolce.blogg.se

Jag hoppas också att allt är väl med er alla i vanlig ordning. Snart är det jul. Och jag har t.om shoppat åt bebbolane men dock inget danskt än men de kommer nog då kassan blir lite mer välfylld.

För vänner berättar man saker ^^ så¨jag hoppas denna bild talar för sig själv vad som sannolikt växer i min mage.

Åååååååå, jag har väntat med spänning på att du ska berätta, va roligt!!! Så glad för er skull! Har givetvis röstat! OCh ang klädsel så tycker jag  du var jätte fin i den svarta klänningen!
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17