• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Smultronbullen

Det jag funderar på är om jag vågar ta en 80 till en tjej som har både 80 och 86... hon ar 74-80 i en plastisock-klänning... tack för svar :)

• Lilla Ego 07
    Smultronbullen skrev 2011-06-03 16:20:53 följande:
    Det jag funderar på är om jag vågar ta en 80 till en tjej som har både 80 och 86... hon ar 74-80 i en plastisock-klänning... tack för svar :)
    Ja det tror jag att du gör. Jag har stl 80 till min tjej på 83-84 cm.
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07

Idag fick jag hem helt underbar post! Cups och gamla butterflyklänning i stl 92 till nästa sommar :) (gäller att vara ute i tid) sen två av de finaste tunikorna från Molo, gamla butterfly med röd/vita ärmar och dalmatiner med prickiga ärmar och röda kantband, Kärlek! Alla var i nyskick förutom butteflyklänningen som var ny. Sen har jag en pärlplattetunika på väg hem och Smultrons salgshopping, det är ju som julafton för en shopoholic ju :)

• Mawe123
    Lilla Ego 07 skrev 2011-06-03 18:28:21 följande:
    Idag fick jag hem helt underbar post! Cups och gamla butterflyklänning i stl 92 till nästa sommar :) (gäller att vara ute i tid) sen två av de finaste tunikorna från Molo, gamla butterfly med röd/vita ärmar och dalmatiner med prickiga ärmar och röda kantband, Kärlek! Alla var i nyskick förutom butteflyklänningen som var ny. Sen har jag en pärlplattetunika på väg hem och Smultrons salgshopping, det är ju som julafton för en shopoholic ju :)
    "gilla" Solig

har precis köpt 2 molo klänningar i stl 92, flowerfield och hand i hand, nya - och jag har inte ens någon tjej Tungan ute
    William 000213, Lowe 070712
  • Lilla Ego 07
    Mawe123 skrev 2011-06-03 18:51:44 följande:
    "gilla" Solig

har precis köpt 2 molo klänningar i stl 92, flowerfield och hand i hand, nya - och jag har inte ens någon tjej Tungan ute
    Ojojoj det är Gilla på hög nivå det :) (kan fortfarande inte få dit nån smileys, otroligt irriterande!! )
  • Mawe123
    Lilla Ego 07 skrev 2011-06-03 19:15:25 följande:
    Ojojoj det är Gilla på hög nivå det :) (kan fortfarande inte få dit nån smileys, otroligt irriterande!! )
    Jepp, är det måsten så är det, får bli present till någon liten tösabit :)

(ta smileysarna från menyraden om det inte funkar annars)
    William 000213, Lowe 070712
  • Duntoffla
    Lilla Ego 07 skrev 2011-06-03 18:28:21 följande:
    Åh bara massa fint ju! *avis*

Letar också Cups, pärlplattor och butterfly fast inte i storlek 92

Helle- Vad fin sonen är i fina Safariprintet! Vilken pose!

• Busbellan

Gahh!! Sitter här och funderar på om jag ska lägga ut lite på fb eller inte
    Har en klänning som jag hoppades skulle funka i år också till Ella, tyckte den gjorde det för nån månad sedan, men idag insåg jag att den absolut är för kort för min smak.
    Varför gör vissa plagg nästan ont att göra sig av med Gråter

Mamma till Nora, August och Ella
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Fy bubblans vad jag är arg på mej själv, idag inveg Meja det underbara colibri linnet och vad händer? När jag skulle ta ur henne ur bilbarnstolen så fastnade linnet i metall spännet och revs sönder, typ 10 cm lång reva mitt på linnet

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Busbellan
    ängeln83 skrev 2011-06-03 21:54:55 följande:

Godkväll flickor.

Fy bubblans vad jag är arg på mej själv, idag inveg Meja det underbara colibri linnet och vad händer? När jag skulle ta ur henne ur bilbarnstolen så fastnade linnet i metall spännet och revs sönder, typ 10 cm lång reva mitt på linnet

Åh nej!!!
    Fläckar är ju en sak, de går ju att göra något åt för det mesta, men fy så trist när något går sönder
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17