• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Ocikatten
    solouniko skrev 2011-06-05 09:28:16 följande:
    NU vill jag ha massa rea överallt, är sååå shoppingsugen
    Håller med! Köpte lite på BoR när de hade tokrea samt löste in min kod hos Babyshop. Behöver mer!!
  • solouniko
    Ocikatten skrev 2011-06-05 10:10:43 följande:
    Håller med! Köpte lite på BoR när de hade tokrea samt löste in min kod hos Babyshop. Behöver mer!!
    Eller hur, ju mer man shoppar dest större blir begäret Men är det inte snart reorna brukar börja? Snart kommer väl första höstplaggen också, tokigt
    Milla 090316 ♥ Freja 110505 ♥ solouniko.blogg.se
  • Ocikatten
    solouniko skrev 2011-06-05 10:16:47 följande:
    Eller hur, ju mer man shoppar dest större blir begäret Men är det inte snart reorna brukar börja? Snart kommer väl första höstplaggen också, tokigt
    Ja, det var ju lite dassigt utbud för grabbar i 116-122 på salgen så därför är mitt behov STORT!!
    Grabben klarar sig ju inte på 10-12 tröjor...
  • Lalalong

Nu behöver jag shoppingtips igen. Tjejernas kusin fyller år om någon vecka. Hon sa igår att hon önskar sig en klänning. Med får på. 

Tips?? Behöver naturligtvis inte vara danskt.. Men klänning ska det vara, och får ska det vara på den tydligen  

Klara 060504, Alva 100117
  • kimmenlinus

efterlyser igen filten girly rainbow!  snälla maila mig eller skriv i gästboken! hella_849@hotmail.com.

jag skulle bli såå lycklig om nån hade en till salu!! 

• prinsessa05och08
    Lalalong skrev 2011-06-05 11:59:38 följande:
    Nu behöver jag shoppingtips igen. Tjejernas kusin fyller år om någon vecka. Hon sa igår att hon önskar sig en klänning. Med får på. 

Tips?? Behöver naturligtvis inte vara danskt.. Men klänning ska det vara, och får ska det vara på den tydligen  
    www.kameleontdesign .se har jättemånga söta klänningar med djur. De har rea nu så passa på!!! Bästa kvalitèn som finns!!!

OBS: ej min butik:)
  • Catt
    prinsessa05och08 skrev 2011-06-05 19:32:46 följande:
    www.kameleontdesign .se har jättemånga söta klänningar med djur. De har rea nu så passa på!!! Bästa kvalitèn som finns!!!

OBS: ej min butik:)
    Kamelonts kläder läggs ut på tradera också (nya såklart) och där kan man verkligen fynda fina plagg billigt om man har tur. Kanonfint sydda. Men kanske svårt med så specifika önskemål som får ;)
  • karmasus

www.zillstar.se rear ut de sista Mololurvarna för 200 kr. Bara småstorlekar och några stora kvar, men fyndläge för den som har barn i "rätt" storlek  =)

• Busbellan

HAAALLLÅÅÅÅÅÅ!!!
    Var håller ni hus, här är ju stendött

Är alla iväg hela helgen? Här är vi på hemmaplan igen....SKÖNT!

Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17