• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Tjollabolla

Godmorgon!

Trodde vi med skulle få åska, det började mullra lite runt midnatt men det försvann igen. ANtar att det kommer för kl.8 i morse var det redan 21,7 grader varmt! Förvånad

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Flock
    Busbellan skrev 2011-06-07 08:41:32 följande:
    Återstår att se när det kommer hit då, kommer väl lagom till vår dagisfest ikväll kan jag tänka mig
    Här följer jag åskvädret.. Tycker det är bra att man är lite förberedd, är  så extremt åskrädd..

www.dmi.dk/dmi/index/danmark/lyn.htm
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Duntoffla

God morgon!

Här startade dagen med en nerbajsad säng! Mysigt! Lea är skruttig i magen och har varit länge nu. Hon blir lätt det när hon är så här förkyld. 

Hoppas att ingen åska hittar hit för jag är också lite skrajsen. Vädret enligt YR ska dock vara bra till torsdag i alla fall. Jag ska ta en promenad nu så att Lea somnar och sen ska jag slänga mig på en filt på gräsmattan. Har längtat efter en lugn stund hela helgen men det går liksom inte när man är själv med 2 barn

A jobbar ikväll och på torsdag. Det suger!  Vet att jag gnäller men det är så trist att gå om varann och köra nattningarna själv så ofta nu.

Nä, nu ska jag ut och hoppas på att det fina vädret piggar upp humöret lite.

Förresten så vill jag gärna ha tips på en nyfödingpresent till en pojke. Gärna någon suit. Mamman är mer in på Tommy Hilfiger än Molo så något som inte är så extremt Dock gärna Molo (hon måste ju indoktrineras) ändå. Om det är på rea gör inte heller något

• ChokladMoshin

Men hallååååååå vart är alla?

Lillronya: Tack för finaste salgshoppingen!!!
    LÖv alla tröjorna till sonen och luvklänningen var ju underbar
    Sonen blev också jätteglad att han fick en massa fint

Mamma till 4, räcker det nu?
  • Helle

Heeeeeeeeeeej

Jag funderar också på var alla tagit vägen

Vilket väder vi har här. Tur jag gick in från min promenad i exakt rätt sekund, annars hade jag varit dyblöt nu

Butte: fina kidsen i BT <3 

• Busbellan

Gokväll på er
    Vi har varit iväg på dagisfest ikväll, riktigt lyckat trots någon liten skur, men dte gör faktiskt inte så mycket att man blir lite blöt när det är så varmt ute
    Åh jag bara älskar "vårt" dagis, de bjuder verkligen på sig själva hela tiden
    I år har de haft pettson och findus tema, och varvat med barnens uppträdande ikväll så spelar personalen teater utklädda till pettson, findus, Beda och ett gäng hönor, den ena roligare än den andra
    Sen bjöds det på Bedas bullar till alla!

Mamma till Nora, August och Ella
  • ChokladMoshin

Skönt att ni haft en bra dag

Här har vi fortf. strålande sol

Mamma till 4, räcker det nu?
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2011-06-07 21:05:04 följande:
    Skönt att ni haft en bra dag

Här har vi fortf. strålande sol
    Härligt med sol!
    Nu har åskan dragit iväg här också verkar det som och det har klarnat upp igen
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Duntoffla

Här har det också varit en toppendag med sol och värme.

• Buttelina
    Helle skrev 2011-06-07 20:53:59 följande:
    Heeeeeeeeeeej

Jag funderar också på var alla tagit vägen

Vilket väder vi har här. Tur jag gick in från min promenad i exakt rätt sekund, annars hade jag varit dyblöt nu

Butte: fina kidsen i BT <3 
    tack söta <3
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17