• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Tjollabolla

Finns det nån tårtexpert inne??! Ska göra 2 tårtor till kusinens student på fredag, den ena med after eight/päronfluff och den andra med geishafluff/glasscreme. Men vad tuuusan ska jag dekorera dom med?! Det är SÅ svårt att komma på!! Help pleaaaase ni som vet allt!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2011-06-08 20:38:11 följande:

Godkväll flickor.

Nu har jag jobbat mina 2 arbetsdagar denna veckan och är nu ledig tills torsag nästa vecka Ska nog jobba halvtid jämt tror jag minsann.

En fråga, hur länge har ni använt solskyddsdräkter?, alltså hur långt upp i åldrar?

Köpte en till Milo förra sommaren som aldrig blev använd.... En heldress. Han hittade den häromdagen och ville ha den på sig, det så urdumt ut Men nån tröja skulle jag vilja ha om det nu blir suuuupervarmt i sommar....
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-06-08 21:05:42 följande:
    Köpte en till Milo förra sommaren som aldrig blev använd.... En heldress. Han hittade den häromdagen och ville ha den på sig, det så urdumt ut Men nån tröja skulle jag vilja ha om det nu blir suuuupervarmt i sommar....

Ha ha ja jag har för mej att Liam drog på sej sin Mala dress nån gång förra sommaren, den passade men ja, det såg urlöjligt ut
    Jag tror det får bli varsin tröja till båda barnen, tips på nån fin? Spanade på Molos enfärgade men dom kanske är trista?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-06-08 21:00:48 följande:
    Åh, dreggel, finns den inte i svensk shop?
    Lurar annars på att köpa colibri baddräkt plus lila molo uv tröja att ha över när det är som starkast sol, fast det kanske bblir knöligt?
    Finns baddräkten inte i mindre än 92/98, eller kan det funka på Meja tros?
    vet inte om den finns i svensk shop, men jag har handlat mollys soldress där och frakten var inte alls dyr och gillar man dem på facebook fick man 15% med tycker iaf att den är liten i storlek så i den tröjan hade jag köpt 92/98
  • ängeln83
    Mamma till Simon skrev 2011-06-08 21:09:41 följande:
    vet inte om den finns i svensk shop, men jag har handlat mollys soldress där och frakten var inte alls dyr och gillar man dem på facebook fick man 15% med tycker iaf att den är liten i storlek så i den tröjan hade jag köpt 92/98

Spanar runt lite men hittar den inte

Hum...äh, jag kör på den lila och colibri baddräkt

• Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2011-06-08 21:13:08 följande:

Spanar runt lite men hittar den inte

Hum...äh, jag kör på den lila och colibri baddräkt

blir jättefint det med
  • jompa

Hej tjejer.

Är det nån här som handlat på please mum? Hur lång tid tog det innan ni fick det ni beställt?

• ängeln83

Nu har jag velat klart, det blev colibri baddräkt och den lila uv tröjan till Meja, o så varsina Molo solglasögon

• Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2011-06-08 21:27:52 följande:

Nu har jag velat klart, det blev colibri baddräkt och den lila uv tröjan till Meja, o så varsina Molo solglasögon

Jag har inte sett dom enfärgade tröjorna, var ser du dom?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17