Busbellan skrev 2011-06-11 22:43:42 följande:
Jag insåg idag att om jag ska beställa fler får vi nog gå upp i storlek. Den storleken Ella har slutar helt plötsligt en bra bit över knäna, lite kort för min smak, men funkar i sommar i alla fall
Får bli större i de långärmade sen

Tjenare, jopp jag är här nu. vaknade av mig själv typ kl 07 en söndag, nästan pigg nu till och med :)
Vissa tyger kan ju krympa lite i tvätten. Jag tvättar ju aldrig tygerna innan så att säga, ja menar gör Molo det?? :) men jag tvättar ju alltid en bit för att se om den släpper i färg och verkar krympa. Men kan ju ha varit så att just dina har krymt någon cm, har för mig att dina är 56 långa, vanliga 98/104 gör jag i 54cm. Men 110/116 vore nog bättre nästa gång.
Ni gör mig generad med era lovord, är ju typisk svensk och klarar inte beröm så bra :) Men roligt att de uppskattas iaf!! Här används våra flititgt också, speciellt våra enfärgade.
Om ni ska beställa nån mer tänk på att absolut senast onsdag annars hinner jag inte innan semestern :) Och långärmade är på g....måste ordna några bra ärmmått först bara sen jäklar ska det tillverkas i sommar