• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2010-05-12 13:23:51 följande:
    Nån som vet om denna randen finns att få tag på nånstans?Leggings och body.
    http://www.ecoloco.se/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=27&category_id=&page=shop.browse&manufacturer_id=19&limit=20&limitstart=40

strumpbyxor

http://www.madicken-store.com/index.do?frameBreaker=productList.do?category=25339?menuClick=true

body

leggings hittar jag inte
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • stökmamma
    Mawe123 skrev 2010-05-12 14:07:09 följande:
    Lilla stackare.Förra våren när min pojke var drygt 1½ bröt han armen, vi fick åka tre gånger till sjukhuset som ligger femton mil härifrån för att röntga och gipsa om pga av att läkarna inte kunde enas om hur det skulle gipsas.. Det var hemskt för mamman att hålla fast sonen när de vred och drog i armen när de skulle röntga. han skrek tills han nästan tuppade av, armbågen var dessutom ur led och inget smärtstillande gav de honom..
    fy farao
     här va det inget snack. Vc läkaren skickade oss direkt till röntgen för koll och dom sen till jouren m svar och läkaren där i sin tur kollade med ortopeden om dom kunde göra det annars hade vi fått åka till barnkliniken 8 mil bort men det va nog ett ganska enkelt brott men lika hemskt att hålla i ändå

vet att vår barnavd blev apförbannade för att "prov" inte gett embla, och då inte få smärtstillande för de din son råkade ut för... {#lang_emotions_yell}
    andras barn och mina älskade ungar
  • Kristyr

hmmm tror jag måste köpa några kortärmade bodys i stl 56.... tror inte jag har nån.

• Mawe123
    stökmamma skrev 2010-05-12 14:14:15 följande:
    fy farao  här va det inget snack. Vc läkaren skickade oss direkt till röntgen för koll och dom sen till jouren m svar och läkaren där i sin tur kollade med ortopeden om dom kunde göra det annars hade vi fått åka till barnkliniken 8 mil bort men det va nog ett ganska enkelt brott men lika hemskt att hålla i ändå vet att vår barnavd blev apförbannade för att "prov" inte gett embla, och då inte få smärtstillande för de din son råkade ut för...
    Jag blev faktiskt förvånad över att de låter de små ha så ont utan att ge dem smärtlindring, förvånad också över att jag inte reagerade mer och sa ifrån, det var ju faktiskt min lilla kille som låg där och skrek. Fattar inte att det ska vara så svårt att säga till och ta ton ibland, som att man tror att mydigheter alltid vet bäst..
    William 000213, Lowe 070712
  • Tejja
    stökmamma skrev 2010-05-12 14:02:35 följande:
    smatting
    Tack! {#lang_emotions_kiss} Nu är beställningen gjord!!
  • stökmamma
    Tejja skrev 2010-05-12 14:28:42 följande:
    Tack!  Nu är beställningen gjord!!
    vassego
    andras barn och mina älskade ungar
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-05-12 14:17:46 följande:
    hmmm tror jag måste köpa några kortärmade bodys i stl 56.... tror inte jag har nån.
    eller kanske en långärmad hand i hand{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Tjollabolla

Nån som vet var dom har enfärgade vita bodysar? I rena storlekar... Behöver en i 62. Trodde jag hade köpt på T men det var visst 68 och det kommer vara alldeles för stort när det är dop...

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-05-12 14:43:00 följande:
    eller kanske en långärmad hand i hand
    vilken stl? *hmm* fast det är väl prickar på ärmarna? *fnular*
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2010-05-12 14:45:52 följande:
    Nån som vet var dom har enfärgade vita bodysar? I rena storlekar... Behöver en i 62. Trodde jag hade köpt på T men det var visst 68 och det kommer vara alldeles för stort när det är dop...
    Polarn och Lindex
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17