• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • imsel

Är dom där ljusa de enda som finns som är tunnare? Finns det mörka tunna också?

april 09 kom min bebbe
  • lillronya
    imsel skrev 2011-11-23 21:49:58 följande:
    Är dom där ljusa de enda som finns som är tunnare? Finns det mörka tunna också?
    Haremsjeansen som kom i våras, som är mörka, är lite tunnare tycker jag nog. Men inte som de ljusa.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • jean1

Har jag kommit rätt om jag söker ett proffs på Småfolk ??

Är så sugen på en klänning till dottern till jul, en röd med rosa äpplen, långärm, vet någon vilken jag menar? Det är från en tidigare kollektion så inte så lätt att få tag på men OM någon råkar veta någonstans där den finns att köpa (på nätet såklart) så säg gärna till! Storlek 92 är det jag söker...  

• imsel

Nu kommer jag med ännu en NS fråga Skäms
    Vilket par/vilka NS jeans är vidast i modellen?
    Har ingen knubbig son, normal/smal kan man väl säga, men vill ändå ha så rymliga som möjligt Glad  

april 09 kom min bebbe
  • Zvartaliljan
    imsel skrev 2011-11-24 22:49:42 följande:
    Nu kommer jag med ännu en NS fråga Skäms
    Vilket par/vilka NS jeans är vidast i modellen?
    Har ingen knubbig son, normal/smal kan man väl säga, men vill ändå ha så rymliga som möjligt Glad  
    de som heter XL
  • violatricolor

Några frågor till er som brukar åka på salger: Jag har aldrig varit på någon barnklädessalg och kommer nog inte kunna åka förrän nästa höst men undrar ändå vad priserna brukar ligga på? Molos t ex: Lurvar? Body? Byxor? Suit? Filt? Hur mycket billigare än ordinarie pris är det? Hur är det i övrigt? Stort utbud? "Bråk" om varorna så det blir stressigt? Och hur är det med andra märken som t ex Hollys, Katvig, Småfolk, IdaT, Mini a Ture? Brukar de också ha bra salger?

• Doodies

Ni som har eller har inhandlat regnbågsoverallen.. har ni något tips på en matchande mössa?

Har fått tag på både handskar och skor. Fyndade precis ett par svarta Sorel kängor för 399 fraktfritt.

• Amalia079
    violatricolor skrev 2011-11-26 00:47:16 följande:
    Några frågor till er som brukar åka på salger: Jag har aldrig varit på någon barnklädessalg och kommer nog inte kunna åka förrän nästa höst men undrar ändå vad priserna brukar ligga på? Molos t ex: Lurvar? Body? Byxor? Suit? Filt? Hur mycket billigare än ordinarie pris är det? Hur är det i övrigt? Stort utbud? "Bråk" om varorna så det blir stressigt? Och hur är det med andra märken som t ex Hollys, Katvig, Småfolk, IdaT, Mini a Ture? Brukar de också ha bra salger?
    När jag var på salg i somras fanns massor kvar och ingen trängsel alls...det va bara att gå in och fynda :) Kanske har danskarna inte så mycket pengar heller nu... Det va 50% på det danska priset på allt i butiken när jag var där. Kändes ganska billigt men sen när man såg på kontokortet så blev det lite mer än man trott...
  • annie dark
    Doodies skrev 2011-11-26 16:04:39 följande:
    Ni som har eller har inhandlat regnbågsoverallen.. har ni något tips på en matchande mössa?

Har fått tag på både handskar och skor. Fyndade precis ett par svarta Sorel kängor för 399 fraktfritt.
    Vi har en turkos från polarn, i fleece. iofs köpt på tradera.
  • lillronya
    Doodies skrev 2011-11-26 16:04:39 följande:

Vi har röda mössor till. En från NS och en från IdaT.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17