Inlägg från: SmillaMilla
|
-
-
Det låter ju trevligtMiniM3 skrev 2010-06-04 20:35:16 följande:Någon som vet om dom börjat ge presentkort på LLM när man beställt för ett visst belopp?
Fick hem kläder idag och fick ett presentkort på 150 kr :O
Har jag aldrig fått förut :)
Men det var ju kul :)
-
I morgon är det Lovas begravning

Fy jag kan inte sluta tänka på det
Många tankar går till Lovas familj just nu. -
har du en uj? I så fall kan det funka med en liten kudde bakom ryggen.ChokladMoshin skrev 2010-06-04 21:10:23 följande:Du fina nya vagnen Meja har, när den är helt uppfälld är ryggstödet rakt eller lutar det lite bakåt?
Har tröttnat på min vagn där lillan alltid försöker dra sig upp för att hon hela tiden sitter tillbakalutad lite, och din råååååsa var ju så fin. -
Ja men då behöver ni ju inte ge något mer. I år gav vi en fin påse salt till Antons personal, till Sveas var det en liten burk salt o en olivolja. X har inte slutat på dagis än.Busbellan skrev 2010-06-04 21:20:02 följande:Ja, tomatplantor finns ju också
hmm får se, men nåt i den stilen blir det nog.
Detta är bara till sonens resurs, vad jag ska hitta på till allihop vet jag inte. Kanske inte behövs nåt mer eftersom vi som har barn som slutar till sommaren har lagt ihop 70 kr var til present till personalen -
Suuuuuperfin!!!!!h80 skrev 2010-06-04 21:46:00 följande:ot, men vad tror ni om denna i doppresent?
www.etrendstore.se/racing-speedster-silver-p-... -
Busbellan: Fiiiina bilder i bt! Svea fick syn på den där prickiga kepsen på Lindex i onsdags. Hon blev lika kär i den som jag så den fick självklart följa med hem. Den var vädligt snygg till molos kanin klänning o adidas prickiga skor som hon hade på sig då. Och ja ett par prickiga leggins fick också hänga med hem.
-
Kom nyss hem från Lovas grav.

Så vackert men så grymt, det skall inte få ske! Ett barn skall inte dö! -
God kväll!
Nu har jag varit på kurs med lill killen hela helgen. Väldigt bra och givande kurs men gisses vad jag är trött nu. -
Baby stl 92.Ocikatten skrev 2010-06-06 23:23:05 följande:Go'kväll i tråden (eller missinassen...)!
Härliga barn i BT - så skönt att solen äntligen skiner så man får ta fram lite sommarkläder!!
Tänkte höra med er som har tjejer - vad tar man för storlek på Molos klänningar om det är till en tjej som är strax över 1 m lång och väger 14-15 kg?? Hon är fyra år men en liten tös!
Var på födelsedagskalas hos henne idag och mamma blev nog besviken att det låg en Brio-tågbana i paketet och inte en Molo-klänning... *ha ha* Får väl ta o gottgöra henne!
Näe, nu får jag nog ta o natta mig! Ha det gött!