Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Preggi skrev 2010-11-29 11:06:48 följande:
    Jag tror att det är mögel på jobbet. I somras regnade det in så att det rann igenom vår våning till våningen under det är inte åtgärdat än...
    Vad är det för ny bil du vill ha?
    En audi a3

Å där kom plogbilen och la upp en meter vall vid min nyskottade infart... Jag orkar inte mer!!! Mina händer går sönder! Gråter
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Preggi skrev 2010-11-29 11:34:10 följande:
    Åh dom är så fina! Jag älskar audi.

Nä, vad jobbigt. Ibland är det väldigt skönt att bo i lgh och ha folk som plogar och skottar fram till dörren...
    Saken e ju den att de bor ingen på andra sidan vägen... alltså alla möjligheter att lägga vallen där istället... Men NEJ inte detta puckot...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Preggi skrev 2010-11-29 11:50:54 följande:
    Måste man bli inbjuden eller kan vem som helst gå? Du får gärna säga till nästa gång det är så kanske jag kan hamstra jag med.
    Tjollabolla skrev 2010-11-29 11:42:37 följande:
    Hej flickor!

Ser att det pratas vantar. Jag köpte ett par Hestra åt Milo efter tips i tråden, JÄKLAR vilka bra vantar! Efter 2 timmar ute i snön var han varm och torr om händerna. Han som alltid är iskall om sina händer! Å dessutom bra fäste så man kan fästa dom antingen runt handleden eller i kardborrbanden i Molos ytterkläder. SUPER!
    Låter som bra vantar det där. Vart köper man dom billigast och bäst? Vilken idiot, han ville säkert jävlas bara..
    Han e dum i huvudet... vi hade två olika som plogade här ifjol.. säkert fler men två vi märkte stor skillnad på, den en ala vallen hos oss, den andra på motsatt sida där de inte bor någon... Jag har skottat vid postlådan nu iaf... sen kör jag över resten, jag orkar inte
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2010-11-29 15:54:16 följande:
    Suck...
    Började duktigt att fota kläder, men så dog kameran.
    Så nu sitter jag här igen.
    Vi har bakat peppisar
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Gokväll tjejer!

Säjer som Liljan, Helena, du ÄR en fantastisk mamma!!! Både åt dina egna barn och åt andras, Tänk hur illa de gått för mej om du inte ryckt in Förstår att det är tufft men du ÄR helt underbar!!!

Liljan: Kolla upp din sköldkörtel, det kanske kan vara något fel där iom att du har svårt att gå ner, du kämpar ju så väl.

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2010-11-30 18:09:35 följande:
    TackHjärta
    Jag är så glad för mina fina vänner, som ger mej styrka när jag behöver det.Hjärta

Förresten så fick jag tipset att "be bort" Emilios allergier och astma häromdagen. Undar om det hjälper?Drömmer
    Kanske hjälper om man tror på det, men för mej kändes rådet skrattretande, måste jag säga...
    Ehhhh.... ska vi säja runt 23 tiden!? Då ber vi för friska barn, om vi gör det alla tillsammans så kanske de funkar... Förvånad
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Tjejer, får jag oxå vara lite ot!?

Långa halsband med stora hjärtan..... VEM gör sånna? Ett ganska känt märke vet jag men jag kan för min liv inte komma på vilket. De står på min systers julklappslista och hon har skrivit precis så, Långt halsband med hjärta, känt märke.

Frågade Anna men hon var tydligen en lite mer exklusiv guld brud 

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Zvartaliljan skrev 2010-11-30 21:40:06 följande:
    Pilgrim?
    Nopp....
    Helle skrev 2010-11-30 21:40:42 följande:
    Miss Dee kanske?

Hej hej Gästspelar lite  
    JAAAAAAAAAAAAAA!!! TACK!!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3