Inlägg från: Julia1234 |Visa alla inlägg
  • Julia1234

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ja eller nej till denna?
    Fleece Sweat Purple

• Julia1234
    Busbellan skrev 2010-11-18 21:37:22 följande:
    JAAA!!! Superfin
    Vad förväntade jag mig för svar här inne liksom
    Men behövde bara lite medhåll för att döva mitt dåliga samvete. Fast 270:- är ju billigt!!
  • Julia1234
    Busbellan skrev 2010-11-18 21:41:48 följande:
    Jättebillig för den ju, dumt att inte shoppa
    Precis, kostar ju samma som en lindexfleece. Jag slår till! Tack för stöd
  • Julia1234
    Flock skrev 2010-11-21 19:36:36 följande:
    Hej hej!

Åh, pratar ni julklappar! Älskar julen och allt som hör till! Längat bara till staken kommer upp igen!

Till Godis blir det nog lite träleksaker till hans kök och något spel. Någon som har tips på roligt spel till 4-åring??
    När vi var på Gekås i sep, hittade vi ingenting till Godis. Allt var utgallrat   så tomt på hyllorna. Vi måste haft otur..
    http://www.spelmedposten.se/spel-1/barnspel/fem-myror-ar-fler-an-fyra-elefanter-att-lara-lasa.html

Detta gillar vår 4-åring!
  • Julia1234
    h80 skrev 2010-11-23 19:38:42 följande:
    åh, min stora tjej (fyllde 2 i oktober) har fått förskoleplats från november, i en 1-5 års grupp. Jag trodde hon skulle få börja i en 1-3års, så nu känner jag mig JÄTTEtveksam.....
    Jag ser det tvärt om Många stora som klarar sig själva = mkt uppmärksamhet till mitt barn
    Jag är supernöjd att mina ska börja i 1-5 grupp Å mina kommer bara vara 15 månader...
  • Julia1234
    h80 skrev 2010-11-26 19:58:40 följande:
    är det nån som har beställt från funkybaby sista tiden? jag beställde förra veckan o fick ett mail i söndags där det stod "din vara har packats o kommer att skickas under morgondagen". Borde det inte ha kommit nu??
    Beställde i slutet av veckan och fick mail på lördagen att det var skickat. Paketet kom igår... Så det kommer nog när som helst!
  • Julia1234

Puffar för min fråga om Molo jackan... Ingen som vet om storlekarna är normala, stora eller små?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17