• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-06-14 13:47:53 följande:
    Fy på dej!
    Var 17 ska jag hitta såna nu då?

Ja det borde det. Och eftersom jag alltid vill ha mindre stl än du så är jag ännu säkrare.

Vilken storlek är du på jakt efter??? Har en som ska flytta.....men jag kommer inte ihåg storleken just nu. Får kolla när jag kommer hem.

• Morty

Hej! Nä, det är det inte. Är inne och läser lite då och då, men inte skrivit något. Jag kikar när jag kommer hem som sagt & inboxar dig.

Datorn här verkar helt strulig. Kan inte göra smileysar och inte skriva under din kommentar osv. Den bara bråkar med mig just nu.

lillronya skrev 2011-06-14 14:22:52 följande:
    3-5 önskas
    Hej förresten. Det är inte varje dag man ser dej.
  • Morty
    lillronya skrev 2011-06-14 14:30:44 följande:
    Jobbigt med bråkiga datorer.
    Kolla du, men det är ingen brådska.:)

Nä, nu hoppas jag verkligen inte att det ska behövas mössa!!! Låååång härlig sommar framför oss eller hur??!!??

• Morty

Är det bara LLM som fått in nya Molo? Hoppas på att dottern vill ha disco klänningen - den var cool!

• Morty
    lillronya skrev 2011-06-14 14:40:59 följande:
    Ja jag tror att det bara är de hittills.

Såg nu att Sigge & Juno lägger upp. Hur kommer ni göra - gå upp i storlek (pratar om disco klänningen)

• Morty
    lillronya skrev 2011-06-14 14:51:15 följande:
    Åhå!
    Ingen aning om klänningen.
    Hoppas nån annan vet.
    Dum fråga från mig egentligen, de kommer ju ut nu men någon kanske har fått i sin butik. Får kanske kolla med min lokala butik om de tagit in den då kan vi prova. Moa är ca 135 men vissa kläder får man gå upp i storlek. Iofs är väl Lindex de sämsta att jämföra när det kommer till storlekar för där fick vi ta 146 i skinnjacka. Galet! Hon har iofs långa armar men inte så långa.
  • Morty

Idag inhandlade jag 2 pennskrin från Molo, ett i disco och ett med racerbiler. Önskar lite att jag skulle gå i skolan jag med.... Ska bara komma på vad jag skulle läsa först. Sonen börjar i F-klass till hösten så jag tänkte det kunde vara skoj men sen kom jag på att dottern 'fick inte ha' pennskrin när hon började för de har en låda där de lägger alla sina papper, pennor & kritor. Aja, de får ha dem hemma med pennor i annars.

Någon som handlat discoklänningen?

• Morty
    Buttelina skrev 2011-06-20 21:47:26 följande:
    jaaaag har handlat disco klänningen <3 så fin!
    Åh har du....tycker du den passar även till en tjej på 8 år?
  • Morty
    Buttelina skrev 2011-06-20 23:11:57 följande:
    Morty skrev 2011-06-20 21:58:33 följande:
    Åh har du....tycker du den passar även till en tjej på 8 år?
    förlåt för sent svar men JA det tycker jag!! coolaste tjejen på discot ju
    Det är lugnt - ingen brådska här inte. Precis vad jag tänkte på, coolt till nästa disco bl a. Tusen tack för bilden! Kyss
  • Morty
    Busbellan skrev 2011-06-21 22:28:28 följande:
    Tror ni man kan hoppas på hela lådan full med paket imorgon?
    Väntar ju på några stycken i alla fall, tillräckligt många för att lådan ska bli full
    Håller tummarna för det iaf!
  • Morty
    molnen skrev 2011-06-28 19:59:14 följande:
    Någon som köpt Molos nya klänning med diskoprint , hur är den i st. ?
    Tycker den verkar normal till liiiiite rymlig. Dottern har 134/140 annars och tog det i denna också. Där är en bit gummiband i ryggen/midjan så den sitter fint men sitter inte tight utan bara rakt. Hahaha...förstår du min förklaring? Alltså den blir inte pösig i ryggen/midjan.
  • Morty
    annie dark skrev 2011-06-29 22:49:34 följande:
    Gillar autumnblossom, stavning?! Men påminner inte den väldigt om ett äldre print, vi hade en knapptröja som såg ut nästan så och också med cerise kantband, hoppas de kommer i leggings!!
    Kan inte bestämma om jag gillar unicorn eller ej och till pojke hittade jag inget alls.
    Till pojke gillade jag brandbilarna och ugglorna men ju mer jag funderar ju mer lutar det åt brandbilarna.
  • Morty
    3småttingar skrev 2011-07-20 00:05:51 följande:

Och hur är molo fleecearna i storlek? Små/normala/större? Stl 104 till 96 cm lång tjej? 104 var slut typiskt nog!  stl 116 till 108 cm lång kille? Supertacksam!!

jag köpte en i storlek 128 nyligen till min son han är 119 cm lång. Så jag hade nog gått upp i storlek.
  • Morty
    MatteG skrev 2011-10-27 16:09:18 följande:
    Någon som vet är nätbutikerna brukar rea. Har de också mellandagsrea?
    Ajabaja kör 25% i tre dagar med början idag. 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17