Inlägg från: karmasus |Visa alla inlägg
  • karmasus

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lalalong skrev 2011-05-08 20:43:28 följande:
    Alltså vad är det som händer i alla köp och sälj-trådar egentligen? Folk är ju som gamar... Tycker det är skittrist! Jag trampar kanske på någon öm tå på någon i tråden nu (har ingen koll på vem som är vem ) men hur kan man ens komma på tanken att pruta ner något från 180 kr till 60 kr?? Är man klok då eller...? 
    Inte mitt plagg just i det fallet men jag har också råkat ut för idiotier som att man vill få ett par molo-leggings för 50 kr inklusive frakt och sånna saker. Skulle jag ge bort ett par leggings för 38 kr?? Då slänger jag dom faktiskt hellre, eller ger dom till UFF eller nåt. Eller testar på Tradera med utrop på 1 kr Men blir dom sålda för 38 kr då så är det ju lite spelets regler som jag själv gått med. Men idiotprutningar blir jag bara så jävla less på!! 

Så, avreagerat mig!  
    Kan inte annat än hålla med! Shit vad det ska prutas fast man tydligt skrivit att man inte går ner lägre än ett visst pris. Visst kan man göra något om man köper fler plagg tex samfrakt osv, men att försöka få ner priset till rena skambud --- nä då skänker jag hellre bort ett plagg eller lägger ut det p Tradera för 1 kr.
  • karmasus
    CamillaJ skrev 2011-05-10 11:48:56 följande:
    en snabb fråga bara om nån kanske vet hur mycket 3 suitar i stl 80 kan kosta att skicka??
    de väger nog över 250 g så 36 kr + 12 kr för  skrymmande
  • karmasus

Invitation til Katvig Lagersalg

Masser af spændende, økologiske og moderigtige varer fra tidligere kollektioner samt kollektionsprøver fra både tidligere og nuværende kollektioner. Der er varer i alle størrelser. Men udvalget i de små størrelser kan være mindre.

Vi glæder os til at betjene dig

Lørdag 18/6  kl. 14-19,
    Søndag 19/6 kl. 11-16
    Mandag 20/6 kl. 14-18

Langebrogade 6 (kælderen under 6E og 6F)
    1411 København K.

Barnevogne kan parkeres i gården - kan ikke tages med ind.
    Parkering på gade til alm. takst.
    Afstand 500m til Christianshavns Metro.
    Arrangeret fælles bus t/r fra Århus om søndagen.

• karmasus

www.zillstar.se rear ut de sista Mololurvarna för 200 kr. Bara småstorlekar och några stora kvar, men fyndläge för den som har barn i "rätt" storlek  =)

• karmasus

Det finns en alpknappis! Typiskt att min snäcka hatar knappisar!
    Hoppas på en alptröja utan knappis =)

• karmasus
    Buttelina skrev 2011-06-30 15:57:18 följande:
    det gör jag med
    du måste skrika högt när du hittar en!
  • karmasus

tror att många är på facebook nu istället för här

• karmasus

Jag vill se lite salgfynd =)  Ingen som varit på Molo och kan bjuda på lite ögongodis?

• karmasus
    karmasus skrev 2011-11-11 19:03:57 följande:
    Jag vill se lite salgfynd =)  Ingen som varit på Molo och kan bjuda på lite ögongodis?
    och nu såg jag bilder =)

fiiin shopping!
  • karmasus
    vm1311 skrev 2012-11-13 18:05:14 följande:
    Vet någon när nya Molo pre spring kommer? Läste v 47 någonstans men de danska sidorna har inget uppe så det verkar inte troligt...
    här finns lite nytt
    www.houseofkids.dk/pl/B%C3%B8rnet%C3%B8j-Nyeste-varer_2083.aspx
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17