• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2010-05-15 18:53:05 följande:
    Gahh vilket väder ni skriver om! Här i skåne har det regnat hela dagen o varit 12 grader. I tors o fredags vae det väl typ 14 grader och mulet. Så jäkla trist!
    Men jag tror ni har haft det bättre överlag. När vi hade drivis och snö hade ni barmark och vår.
    Skorpan i magen BF 100806 septemberflikkan.blogspot.com
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2010-05-15 20:06:14 följande:
    Tack tack tack! Ja tennsiproffs kan det gott bli. Sambon har redan försökt att Anton skulle gilla tennis, men det är inte riktigt hans grej. Men Svea hon älskar det o är hur duktig som hellst. Så sambon funderar allvarligt på att sätta henne i tenniskola redan i år. Men jag stoppar honom Behöver jag säga att sambon är med i tennisstyrelsen här på Åland Och att han själv är tennistränare
  • ängeln83
    Ocikatten skrev 2010-05-15 19:50:00 följande:
    Tjolla & Butte: Då bor vi i samma landsända! Jäkla skitväder! Fast när de är i klängåldern brukar inte pappa duga så bra tyvärr... Jag är inte alls förtjust i småbarnstiden!
    Fast här duger pappan nästan bättre än mamman

Naah, jag är lite kluven sådär, Liams småbarnstid älskade jag, vi gjorde precis vad vi ville och han var alltid så snäll, nu ska man ju se till att båda barnen är nöjda, och Liam är också ganska så krävande.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • SmillaMilla

Gahhhhh vad jag har trist!

Barnen sover, sambon är på pappa conjac (stavning?), osten o godiset är slut. Surfar runt på fl. funderar på namn på lillebror/lillasyster som kommer om några år Men namn är väll aldrig för tidigt att tänka på?

• lillronya

Hej i tråden!
    Vad händer här idag?

Surar lite för att vi inte har sol och värme...

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-05-15 20:50:02 följande:
    Gahhhhh vad jag har trist! Barnen sover, sambon är på pappa conjac (stavning?), osten o godiset är slut. Surfar runt på fl. funderar på namn på lillebror/lillasyster som kommer om några år Men namn är väll aldrig för tidigt att tänka på?
    ska du utsätta dig för en ny graviditet trots allt?? Du som sa att du inte skulle det Men se du, man glömmer fort
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-05-15 21:32:14 följande:
    ska du utsätta dig för en ny graviditet trots allt?? Du som sa att du inte skulle det Men se du, man glömmer fort
    ha ha ja både jag och sambon börjar ändra oss lite Men jag är ju fortfarande ung så kan ju vänta fem år innan jag blir gravid. Och då är ju barnen stora o klarar av att jag tillbringar stora delar av de 9 graviditetsmånaderna på sjukhuset
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17