Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godkväll, blev lite avbruten precs efter bilduppladdningen i bt av sambon som ville mysa o titta på film, o ja ibland måste man ju skiljas från er en stund

Butte - fint fynd, jag vill med ha! Men i 116 då, 122 låter tokstort här än så länge

• Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2010-09-07 13:36:48 följande:
    Finns den där fina kik kid klänningen i mindre än 80? Vill haaaa i 74...
    Men du kan lugnt ta 80 till Lia i den. 110 är verkligen preciiiis på Maia, orkar inte krångla med byte men hade annars tagit 116 till henne. Buttes Isabel har ju 122 i sin.
    Jag är skitnervös att Maias 110or kommer krympa i tvätten nu...finns liksom ingen växtmån i armarna
    Lång är den, men tyvärr inte långa armar.
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2010-09-07 15:04:46 följande:
    Ja det känns ju lite väl långt. 74 hade vatt perfekt och borde ju finnas, den röda fanns ju
    ja kanske blir krångligt för henne när hon kryper förstås, 74 borde ju finnas. Kolla med funkybaby annars om hon kan ta hem
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-09-07 15:16:48 följande:
    jag har atgit stl 98 t maxen i den dubbeldragkedjiga molooverallen (ranibow)han e ca 87-88cm nu.... sen till lillan så tog jag småfolks overallpåse=) malou tog den till mateo med....
    haha nu är du ute o snurrar du
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-09-07 15:56:30 följande:
    tur att man kan roa andra=P    ...........
    tror du läste mitt inlägg på fb om overallen o sen min konversation med Tjolla här om 74 eller 80 o så snurrade du ihop det Lätt hänt Jag har fortfarande amningshjärna, det vet stormis om nån
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2010-09-07 15:29:19 följande:
    Ja, när hon nu behagar krypa det lilla monstret. Hon bara ligger där som en strandad val Milo ålade ju med en väldig fart redan vid 5 månader, men detta lilla monstret vägrar va på golvet hon vill bara va i sin gåstol som hon har en sörens fart med!

Ska kolla med funkybaby ananrs...
    Maia kröp aldrig utan ålade bara lite, o gick inte förränns hon var 15 månader så det känns lite ovant nu med en som är kvick som en räv!! O busig...gillar särskilt datasladden till laptopen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17