Buttelina skrev 2010-09-08 11:22:09 följande:
jag hade gett positivt men skrivit "smutsig vara men i övrigt var skicket ok" sen hade jag dragit ner på objektsbeskrivningstapeln rejält.
Fraktsumman hade jag inte dragit ner på så mycket om det var den summan som angavs i objektsbeskrivningen
Duntoffla skrev 2010-09-08 11:47:35 följande:
Skulle maila säljaren och påpeka och kanske skriva något om att varan var smutsig men i fint skick i övrigt. Frakten kan man inte säga så mycket om eftersom du ju "godkänt" den i och med att du budade. Även om man kan tycka att den är för mycket.
true04 skrev 2010-09-08 11:13:24 följande:
Hej Undrar om hur katvigs body är i stl små el stora.Vill köpa en rosa/gul men är osäker på stl.Tacksamm för svar!
Tror de blivit mer normala, förut var de lite små i storleken. Långa är de i alla fall och bra om du har en långsmal bebis

skrev "Jackan var smutsig när jag fick den, gick dock bort i tvätt. I övrigt fin." och drog ner lite på objektbeskrivningen, gav en 4 i frakt då precis som ni säger så stod det ju ändå 52kr i auktionen, jag var ju bara dum som inte kollade där innan jag budade eller ifrågasatte när jag fick vinnarmailet.