Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2011-01-11 21:48:54 följande:
    det blir det absolut, tycker de är stora till min 6½ åring
    pratar om vantarna alltså
  • Mamma till Simon
    Saraia skrev 2011-01-11 22:09:00 följande:
    ni som sett bondgård o colibri live: är det party pink-färgen som är på bondgårdsklänningens kantband? finns den färgen med i colibriprintet? undrar hur bra de party pink:a leggingsen passar t bägge de klännningarna...
    kan kolla ordentligt imorgon, kläderna är i Mollys rum, vill inte gå in där nu, men tror inte det var samma i bondgården
  • Mamma till Simon
    ChokladMoshin skrev 2011-01-12 09:03:50 följande:
    Ser ni pratar storlekar i klänningarna.
    Mätte min Kolibri 92:a imorse och den är 52 cm lång och 31 cm mellan ärmhålorna.

Gomorron förresten!
    stämmer nog bra, vår i 80 var 41cm lång och 29cm mellan ärmhålorna och 86 var 44 och 30
  • Mamma till Simon
    Saraia skrev 2011-01-11 22:09:00 följande:
    ni som sett bondgård o colibri live: är det party pink-färgen som är på bondgårdsklänningens kantband? finns den färgen med i colibriprintet? undrar hur bra de party pink:a leggingsen passar t bägge de klännningarna...
    tycker inte att det ärt riktigt den färgen på bondgårdskantbandet utan den kanten är lite mer mörk cerise medans party pink leggingsen är mer lysande. Men jag tror nog att det funka ändå eftersom det är bondgårdstyck emellan.
    Till colibri tycker jag den passar fint även om jag inte kan hitta den färgen exakt i det printet.(kolla bt)
  • Mamma till Simon
    Saraia skrev 2011-01-12 10:05:11 följande:
    Ååå fina Molly i BT- underbart somrig kombo! Får nog bli colibri klänning o randiga brallor till! Å sen även en bondgårdsklänning!
    visst är det fräscht, nu längtar jag verkligen efter vår/sommar
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2011-01-12 10:23:58 följande:
    Såååååååå fiiiint!!!!!!! ÅÅÅ vad jag vill ha sånna leggings! Ska testa ett par 92or idag
    party pink leggingsen var större i midjan än de andra leggingsen vi har från molo
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2011-01-12 10:43:44 följande:
    Grrr.... Ja då lär dom kasa av den lilla skruttan! Men åååå vad jag vill! Önskar jag kunde sy så jag hade kunnat lägga upp dom och sy in dom i midjan
    är väl bara att sprätta ett hål och trä i ett nytt resår band, inte så märkvärdigt Flört det fixar du lätt
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2011-01-12 15:53:10 följande:
    Äh vi glömde ju det! HAHA! Men dom såg så stora ut, tror aldrig det går...
    Glad
  • Mamma till Simon
    Tjollabolla skrev 2011-01-12 15:58:02 följande:
    Är det nån mer som gått med i meandi gruppen på FB? Jag får en sån notis meddelande VARJE gång nån skriver i gruppens logg. Blir galen. Hur får jag bort det?!
    jag gick med men gick ur lika fort, orkar inte med alla dessa meddelanden
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17