Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Sevilla skrev 2010-09-10 17:17:31 följande:
    Såå mycket nya fina klänningar överallt...  Nån som har en flicka o låna ut?
    Jag har!!!
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-09-12 10:29:21 följande:
    Verkligen Den dära är super fin, o fina stjärnorna i luvan, så synd att dom tog bort det.
    Ja jag fattar inte det! Jag laddar upp med gamla lurvar mycket pga de fiiina stjärnorna i luvan Hjärta
  • Zvartaliljan
    CamillaJ skrev 2010-09-13 08:35:46 följande:
    Ängeln ! Ja såg det nyss ..
    Hm stör mej varför kostar dom typ 285 kr på funktbaby & 305 på babyshop hm + att dom ha fraktfritt åh önskar just nu att jag ville ha röd =) Haha!!
    men röd är också jättefin, tänk dig till jul

Bombade bt lite, gud vad Mateo är stor när man jämför med Maia alltså Förvånad Han kan liksom ha samma klädstorlek och t.o.m skostorlek som Maia hade när hon var 1,5-2år!!! Fattar inte hur helsyskon kan vara så otroligt olika varandra...
  • Zvartaliljan
    CamillaJ skrev 2010-09-13 09:14:58 följande:
    Äh igentligen handlar det ju inte om så mycket , eller tja drygt 70 kr .. men iaf sak samma! Men fanns bara 86 i röda på funky, tycker blå är fin med !! Hm vad svårt .. haha undra va hon passa bäst i .. hm äh det är nog lila =) fast röd är fin också..
    finns det blå??
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-09-13 20:29:42 följande:
    hmmm jo lite trixit med tanke på att hon inte är så gammal än.....man  fick inte ha vagnar inne heller juh....hmm
    mamma till Maximilian född 081028

Kom o lämna av lille sötisen hos mig o så tar jag hand om henne så får du vara mitt sändebud på salgen Kommer inte fara, ska på 30-årsfest på fredagen, pappa fyller år på söndagen och brorsan ska få bebis på måndagen (planerat snitt) så här hinns det tyvärr inte med någon salg då...
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-09-13 20:29:42 följande:
    hmmm jo lite trixit med tanke på att hon inte är så gammal än.....man  fick inte ha vagnar inne heller juh....hmm
    mamma till Maximilian född 081028

Kom o lämna av lille sötisen hos mig o så tar jag hand om henne så får du vara mitt sändebud på salgen Kommer inte fara, ska på 30-årsfest på fredagen, pappa fyller år på söndagen och brorsan ska få bebis på måndagen (planerat snitt) så här hinns det tyvärr inte med någon salg då...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17