Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ocikatten skrev 2010-07-10 22:55:42 följande:
    Jamen fasikens, nån gång får jag väl ge igen??!
    Vad bidde det??
    De hade ju tigertröjan från Småfolk som jag letat efter länge till bra pris oxå fick storebror de nya flygplanen i helprint som han själv valt ut! *god smak*
    JNY moln klänning och JNY gamla maskiner body och lila katvigleggings tror jag att det blev....
    ängeln83 skrev 2010-07-11 10:27:31 följande:
    Godmorgon

Här verkar det vara lugnt...jag sitter inne och svalkar mej lite, redan 32 grader ute i skuggan, behöver jag säga att jag är enormt tacksam över ac:n som kyler ner vårt hus till 22 bekväma grader?

Idag står städning av hus och packning av husvagn på schemat, imorgon drar vi till Öland, ska bli sååå härligt, vi är 4 husvagnar med 7 barn som åker så Liam kommer vara tok nöjd hela veckan
    Åhhhhh det lät ju super kul.. *avis*
  • Kristyr
    Ocikatten skrev 2010-07-10 22:55:42 följande:
    Jamen fasikens, nån gång får jag väl ge igen??!
    Vad bidde det??
    De hade ju tigertröjan från Småfolk som jag letat efter länge till bra pris oxå fick storebror de nya flygplanen i helprint som han själv valt ut! *god smak*
    tigertröjan ligger redan här i lådan..
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-07-12 10:16:39 följande:
    Men vi har sooool och bara några få moln..*hoppas molnen är på väg norröver*
    Jag tar dem gärna några dagar... har härligt molnigt nu  med 26 grader i skuggarn..
  • Kristyr
    MammaT skrev 2010-07-12 17:23:51 följande:
    hjääääälp jag har förstört en stadsfjärilklänning med jordgubbar det fick stå över natten i galltvål men det hjälpte inte tror ni man kan prova tvätta igen med vanish
    lägg i blöt med vanish?
  • Kristyr
    MammaT skrev 2010-07-12 17:32:47 följande:
    förlåt att jag frågar men hur länge då för jag bränner alltid hål på kläderna när jag tar vanish
    jag har hur länge som helst..

Men smultrons knep med en vit maskindisktablett då? Fråga henne..
  • Kristyr

I know! Undrar hur länge man ska vänta på bekräftelse...

• Kristyr
    Busbellan skrev 2010-07-12 18:41:27 följande:
    Vad vill du ha?
    nån moloklänning..... och en kik kid solhatt..
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2010-07-12 18:47:00 följande:
    Hoppas det finns kvar til dig då
    ja.. Men vill ha mail...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17