Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Vilka fina bilder i bt! Jag blev nu kär i lila/gula KatvigTungan ute

Sen så har jag alldeles helt lagligt(Oskyldig ) fått tag på en oseriös komedi så det blir film och popcorn i soffan! Pineapple express-någon som har sett den?

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Ocikatten skrev 2010-08-27 21:51:58 följande:
    När använder ni er?
    *statistisk undersökning pågår*
    Vi använder Molos trikå hela hösten och även mycket vintertid men Max är väldigt varm av sig. Han höll på att svettas ihjäl i Molos stickade!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ChokladMoshin skrev 2010-08-27 21:56:58 följande:
    Gokväll i tråden!!
    Inget kul på tv och inget kul å shoppa.
    Eller jo Gemstones suiten, men hade ju bett BOR att kolla med Molo om den fanns, men då får jag kanske vänta 2 långa veckor på dom, vill ju ha NU!!!! Vilka i-lands problem man har.
    Men den finns väl hos Eleraff?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Ägnar min eftermiddag till att gå igenom alla kläder,rensa ut,kolla av inför dagisstart och till min stora lycka så hade vi visst en röd/vit katvigmössa! Jag som har dammsugit alla butiker,efterlyst  och grejat i jakten på en sådan Den låg där alldeles fin och i gott sällskap med 25 andra KatvigmössorOskyldig

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-28 20:35:32 följande:
    Kanske knäpp men varför inget nersatt pris!? Drömmer
    Man måste logga in för att det ska synas
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-08-29 22:02:43 följande:
    Tvärtom här, mololurvarna hänger så fnt i hallen på galgen, och när vi ska ut sträcker jag mig alltid efter småfolkslurvarna, alternerar den gröna med grodfodret och den turkosa med dinosarna - jag älskar deras kvalité de är lika fina tvätt efter tvätt efter tvätt Hjärta
    Jag också- Max gillar turkosa absolut mest eftersom det är saurier i den Jag är svag för grodorna...
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-29 22:19:30 följande:
    Hon är ju inloggad titt som tätt
    Jag vet..Hon kan inte hålla sig borta

Såg dessutom nu att hundrackarn som fick såå många röster i fototävlingen där Lova vann inte ens fick topp treplacering..Ha ha det kunde ju jag ha talat om för denne redan från början så hade de inte behövt tokrösta heeela tidenDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-08-29 22:24:26 följande:
    Ja, de kunde vi väll alla Drömmer

I morgon hoppas jag på att få min nya fina kamera! TACK för hjälpen!! Kyss
    Du kommer att bli såååå nöjd!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    movie skrev 2010-08-30 09:49:26 följande:
    Godmorgon

Här är vi förkylda hela familjen, jobbigt. Får nog tröstshoppa något då

Ängeln: Härligt med fynd. Jag vann ett par regnbågs leggings så nöjd. Ja det är lite varning med molo mössor. Alice ska ha sin fjärils mössa varje dag spelar ingen roll om det är varmt eller kallt.

Jenn80: Visst är det kul att dom har sina favvosar. Hoppas du piggar till och får en bra dag på jobbet.

Choklad: Jag då har du fullt upp

h80: Tycker också att cerise låter väldigt fint till.

Tjolla: Då håller vi tummarna för massa post i dag, hoppas på paket jag med.

Vad är det för kollektion tror ni på salgen?
    På Molos salg är det vårens kollektion samt äldre
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17