• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-05-17 13:55:52 följande:
    Ja i den frågan har jag haft tur alla utom en gång.Sen har jag haft en himla massa foglossning de andra gångerna. Men jag tar nog hellre det. Fast det är inte roligt att knappt kunna gå, förstås.
    Jodå, så är det, när kräkandet slutat börjar man med kryckorna!
    Nädå, jag är inte alls negativ till graviditeter... {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2010-05-17 14:08:45 följande:
    jäklar vad bebisar det kommer ploppa ut i denna tråden i höst/vinter de som ska ha snart är dunis o greken va? o sen i höst/vinter blir det pepper, bubblan, småkryp o en till som jag inte ska nämna än Missat någon?? Får nästan skriva en lista så man håller reda på alla tjockisar i tråden
    Jag vet åxå nån till som är lite hemlig än

Det blir en massa nya danskbebisar {#lang_emotions_heart}
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2010-05-17 14:09:56 följande:
    här höll det i sig tills de ploppade ut men det får vi verkligen hoppas att du slipper!Ät en pepparkaka innan du stiger upp på morgonen, kan hjälpa lite. Ingefärsté är också lite lindrande.
    Å tack för tipsen!! Ska prova
  • RååSa BuBBlan
    stökmamma skrev 2010-05-17 14:09:55 följande:
    jag hade gärna tagit ert illamående om bara det andra oxå "smittat" av sig släng hit foglossningarna oxå om det hjälper lite extra ingen som råkar ha baby airbruschklänningar i sin lokala butik utan webb??
      *smittar ner stökis*
  • RååSa BuBBlan
    Pepper79 skrev 2010-05-17 14:10:51 följande:
    Det gick ju an att må illa innan man väntade första för då kunde man bara lägga sig när man ville. Jobbigare när man redan har barn, då är det bara att bita ihop.Jag hade dock turen att inte må illa på nätterna så det är jag glad över.Nä, kombinationen av illamående och trötthet är ingen hit direkt. Men detta kommer du klara galant, rätt som det är så försvinner det. Hoppas för din skull att det blir snart
    Ja jag tycker så synd om Bubblis, hon vill busa runt och jag orkar inte riktigt i samma takt just nu {#lang_emotions_frown} Men man leker ju så mycket man bara orkar ändå vilket gör att man mår ännu sämre
  • lillronya
    Ocikatten skrev 2010-05-17 14:15:55 följande:
    Jodå, så är det, när kräkandet slutat börjar man med kryckorna! Nädå, jag är inte alls negativ till graviditeter...
    Man kan väl inte bli mycket annat än negativ om man har de erfarenheterna.
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 14:17:05 följande:
    Å tack för tipsen!! Ska prova
    Har du provat såna armband som de säljer på apoteket mot illamående?
    Utan mina såna hade jag nog gått under och blivit deprimerad.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • RååSa BuBBlan
    Ocikatten skrev 2010-05-17 14:15:55 följande:
    Jodå, så är det, när kräkandet slutat börjar man med kryckorna! Nädå, jag är inte alls negativ till graviditeter...
    Å jag har totalt glömt bort dig o strumpsen, förlåt!! {#lang_emotions_embarassed} Så jädra virrig..

Hasar iväg och väger dem på stört!!
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-05-17 14:12:17 följande:
    åå, en till, spännande
    hon råkade försäga sig att hon hade gravidhjärna o snurrat till det med en sak Men jag fick inte säga nåt än, hon säger väl det snart själv så du märker då vem det e

Det är ju så jag blir bebissjuk igen, Mateo har redan blivit så stor tycker jag
    Men lär nog dröja några år innan vi satsar på en trea här med tanke på hälsan...jättesynd, hade varit roligt o haft två tätt
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 14:16:32 följande:
    Jag vet åxå nån till som är lite hemlig än Det blir en massa nya danskbebisar
    hihi undrar om det är samma eller om det finns två här som går o är smygistjocka

Vilken vecka är du i nu? Tror ni var i samma v.7
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2010-05-17 14:20:14 följande:
    Man kan väl inte bli mycket annat än negativ om man har de erfarenheterna. Har du provat såna armband som de säljer på apoteket mot illamående?Utan mina såna hade jag nog gått under och blivit deprimerad.
    Nä, vad e de för nåt? {#lang_emotions_dreamer} Vad heter dom?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17