• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-05-17 14:25:45 följande:
    Bli friskare först vännen   du ska väl (förhoppningsvis) ha några år kvar att försöka på
    Jo jag hoppas det...så nu inte denna skiten jag har nu förstör alla chanser till fler barn...annars är jag ju bara 23 så jo, några år har jag ju på mig att skaffa de tre till som jag vill ha

Planerar ni fler?
  • stökmamma
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 14:26:50 följande:
    Å de måste kollas upp   apoteket?
    vill man äta tabletter så blev jag rekomenderad vanliga  åksjuketabletter, ville inte äta så jag kan inte säga om dom funkar eller inte. men håller med en föregående talare om pepparkaka. ( har flera kartonger goa peppisar här om du behöver )
    andras barn och mina älskade ungar
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 14:29:14 följande:
    5 januari sa bm på mammas födelsedag, men jag går säkert över så jag hamnar i mitten istället
    ja hellre det, sikta på 2 veckor över så folk hinner få in barnbidraget efter att plånboken tömts under jul Ingen gillar födelsedagskalas runt jul har jag märkt
    Alla kommer t.o.m vara bortresta detta året när Mateo fyller 1 år Både farmor/farfar med alla barnen och mormor/morfar. O mina syskon är borta hos deras respektives familjer
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2010-05-17 14:30:17 följande:
    Jo jag hoppas det...så nu inte denna skiten jag har nu förstör alla chanser till fler barn...annars är jag ju bara 23 så jo, några år har jag ju på mig att skaffa de tre till som jag vill ha Planerar ni fler?
    näe, efter vårt x så är han benhård och stennoga, finns inte en chans att ens kunna "smyga" till sen en till. ( han blev livrädd och vill aldrig mer uppleva samma sak)
  • Zvartaliljan
    stökmamma skrev 2010-05-17 14:33:25 följande:
    näe, efter vårt x så är han benhård och stennoga, finns inte en chans att ens kunna "smyga" till sen en till. ( han blev livrädd och vill aldrig mer uppleva samma sak)
    Nä usch förstår det Sånt är ju superläskigt. Har en vän som fick två utomkvedes på raken o nu har hon inga äggledare kvar O inga barn innan...så hemskt när det blir så
    Man får vara tacksam för de barn man har {#lang_emotions_heart}
    Om nu min livmoder är så pass skadad så jag inte får/kan bli gravid igen så lär jag bli VÄLDIGT ledsen men samtidigt får man väl tänka på att man ändå fått två underbara gåvor redan {#lang_emotions_heart}
  • stökmamma
    Zvartaliljan skrev 2010-05-17 14:38:17 följande:
    Nä usch förstår det Sånt är ju superläskigt. Har en vän som fick två utomkvedes på raken o nu har hon inga äggledare kvar O inga barn innan...så hemskt när det blir så Man får vara tacksam för de barn man har Om nu min livmoder är så pass skadad så jag inte får/kan bli gravid igen så lär jag bli VÄLDIGT ledsen men samtidigt får man väl tänka på att man ändå fått två underbara gåvor redan
    så är det {#lang_emotions_heart}
    men även om jag har fler barn än dom flesta så känns det ändå som man blivit snuvad på valmöjligheten
    och att dom sen betedde sig i mitt drogade tycke så jäkla illa gör väl att man önskar sig det ännu mer.
    och sen har det nog tyvärr påverkat mig så pass att jag nog inte längre vill bli barnmorska
  • nettan1016

Vill också bara tipsa om ingefärste. Funkade jättebra för mig.

Sen hade jag ett slags foglossningsbälte som man fäste runt höften när jag haltade runt som mest.
    Tror till och med att jag har det kvar om någon är intresserad.

Mamma till Samuel och Evelina
  • stökmamma

missförstå mig inte nu.
    Jag är inte missunsam eller "elakt avundsjuk" ( kom inte på nåt bättre) utan helt tvärtom
    Jag blir så jäkla glad  att se och läsa om magar och bebisar att det nästan slår över åt andra hållet. kan börja gråta när nån berättar eller när jag ser en liten skrutt

stökmamma skrev 2010-05-17 14:45:35 följande:
    så är det men även om jag har fler barn än dom flesta så känns det ändå som man blivit snuvad på valmöjlighetenoch att dom sen betedde sig i mitt drogade tycke så jäkla illa gör väl att man önskar sig det ännu mer.och sen har det nog tyvärr påverkat mig så pass att jag nog inte längre vill bli barnmorska

• stökmamma

undrans om jag har nå djur i postlådan idag?? {#lang_emotions_dreamer}
    kanske ska vi ska gå och kolla

• Greksmurfen
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 14:29:14 följande:
    5 januari sa bm på mammas födelsedag, men jag går säkert över så jag hamnar i mitten istället
    samma dag som min bror fyller , sen fyler mamma den 8:onde å syrran är beräknade den 10 jan ;)...
    men hon går å är mkt orolig sen missfallet..... sa till henne å ringa mvc å få tid till vul så hon slipper gå å vara orolig hela tiden....
    Zvartaliljan skrev 2010-05-17 14:27:57 följande:
    hihi då blir det 5 danskbebisar i höst/vinter o två i sommar Babyboom har du bf precis vid jul då? Du kanske får fira nyårsafton på bb som jag fick göra
    jopp babyboom ... hmm vilka e det.. jag å duni i början av aug (tror dock på juli för min del ;) ) pepper, bubblis, hmm vilka mer?
    mamma till Maximilian född 081028
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17