• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • stökmamma
    Greksmurfen skrev 2010-05-17 15:06:26 följande:
    samma dag som min bror fyller , sen fyler mamma den 8:onde å syrran är beräknade den 10 jan ;)...men hon går å är mkt orolig sen missfallet..... sa till henne å ringa mvc å få tid till vul så hon slipper gå å vara orolig hela tiden.... jopp babyboom ... hmm vilka e det.. jag å duni i början av aug (tror dock på juli för min del ;) ) pepper, bubblis, hmm vilka mer?
    2 hemliga och småkryp
    andras barn och mina älskade ungar
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-05-17 14:08:45 följande:
    jäklar vad bebisar det kommer ploppa ut i denna tråden i höst/vinter de som ska ha snart är dunis o greken va? o sen i höst/vinter blir det pepper, bubblan, småkryp o en till som jag inte ska nämna än Missat någon?? Får nästan skriva en lista så man håller reda på alla tjockisar i tråden
    ahh där hade du ju räknat upp=P... va nyfiken jag blev på vem den hemliga är =p.....
    har mina aningar...=P......

hmm sanrt å snart haha... typ HELA 10-11v kvar =S.. går in iv 30 imorn... visst det har gått relativt snabbt men nu börjar man få nog hahaha.. nu em na ju otymlig å så... hmm får kanske ta med en campingstol till salgen när man ska sitta årensa kläder=P......ska ge mej dit två dagar med det lä fogarna tycka e redigt gött=P
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    stökmamma skrev 2010-05-17 15:08:13 följande:
    2 hemliga och småkryp
    åhh spännande få hoppas de ger sig tillkänna snart...
    hmmmmmmm hunden la precis  av en smygis {#lang_emotions_throwup}... man har verkligen en savantnäsa just nu haha e såå känslig för minsta lilla äckellukt=S
  • stökmamma

ett litet ynkligt paket låg förvisso i låddan men inga djur {#lang_emotions_dreamer}, dom kommer nog snart och gör dagens pop jeans kjol sällskap

• Greksmurfen
    stökmamma skrev 2010-05-17 15:16:14 följande:
    ett litet ynkligt paket låg förvisso i låddan men inga djur , dom kommer nog snart och gör dagens pop jeans kjol sällskap
    paket e paket :D.......här fick ja bara räkningar =S....
  • stökmamma
    Greksmurfen skrev 2010-05-17 15:17:50 följande:
    paket e paket :D.......här fick ja bara räkningar =S....

låg en del såna här oxå {#lang_emotions_throwup}
  • Ocikatten
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-17 14:20:47 följande:
    Å jag har totalt glömt bort dig o strumpsen, förlåt!!  Så jädra virrig.. Hasar iväg och väger dem på stört!!
    Det är lugnt!! {#lang_emotions_laughing}

Förresten så heter armbanden Sea-Band och finns på Apoteket!
  • Ocikatten

Här låg det paket i lådan idag - såklart när maken tömmer... Ett par WCT från NS till Henric och en fiiiin traktortröja från Småfolk till Marcus! {#lang_emotions_smile}

• Everlonn
    stökmamma skrev 2010-05-17 14:50:59 följande:
    missförstå mig inte nu. Jag är inte missunsam eller "elakt avundsjuk" ( kom inte på nåt bättre) utan helt tvärtomJag blir så jäkla glad  att se och läsa om magar och bebisar att det nästan slår över åt andra hållet. kan börja gråta när nån berättar eller när jag ser en liten skrutt    
    Kan inte annat än att hålla med på alla punkter

Särskilt med att man inte får välja själv...
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • stökmamma

30% på molo soft shell hos okidoki (även star wars tröjor) kod Lego

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17