• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2010-05-17 15:55:51 följande:
    inte meningen att blanda mig i nått som inte angår mig
    Ingen fara hjärtat {#lang_emotions_heart} {#lang_emotions_heart}
    Just nu orkar jag liksom inte ens bli gravid efter alla missfall känns det som ... det får ju ändå aldrig stanna .... nåja, över till något trevligare
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-17 15:58:32 följande:
    Ingen fara hjärtat Just nu orkar jag liksom inte ens bli gravid efter alla missfall känns det som ... det får ju ändå aldrig stanna .... nåja, över till något trevligare
    usch jobbigt vännen *kramar*
  • stökmamma
    Everlonn skrev 2010-05-17 15:54:36 följande:
    Förstår precis hur du känner...och klart man är glad för det barn man fått men det är ju så att man vet vad man saknar! Graviditeten, förlossningen ja allt! Kan ingen hjälp ge förutom att ibland sker mirakel när man minst väntar sig det Hoppas på mirakel för er oxå!!
    tror det på sätt och vis kan vara svårare/jobbigare för den som  redan har fått uppleva det underbara mirakel ett barn faktiskt är och man är inte mindre lycklig och tacksam för den/dom man redan har snarare tvärtom

jag hoppas på mirakel för eran del {#lang_emotions_heart}
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-17 15:49:28 följande:
    Mmmm Jag har försökt intala mig (och lyckats ganska väl) att jaja jag är så lycklig & tacksam över att Oliwer tillslut kom till oss så blir det inga fler så blir det inte.Men nu börjar det göra riktigt riktigt ont ... babyboom i vänkretsen, familjen, tja överallt ... *snyft*
    andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma

vet ni va ongen gör??
    sitter och bankar gipset i metalllisten så det smäller och har ett alldelles underbart flin i hela ansiktet

• JsN
    Fantastiska Skatt skrev 2010-05-17 15:58:32 följande:
    Ingen fara hjärtat Just nu orkar jag liksom inte ens bli gravid efter alla missfall känns det som ... det får ju ändå aldrig stanna .... nåja, över till något trevligare
    Provat trombyl?
  • stökmamma
    Greksmurfen skrev 2010-05-17 15:51:00 följande:
    ja inte e det lätt med spindelfobi =P...... vi bör ju nära vatten med så det e ju gigantiska spindlar usch ryser... ser ju ut som min fladdermöss där dem hänger i taket =P
    fladdermöss som är så coola
  • JsN

Ledsen att säga det men oavsett hur jobbigt det är att inte kunna välja antalet barn så är det oändligt mycket lättare än att inte kunna välja barn överhuvudtaget.

Det är ett ganska litet steg att revidera sin bild av hur många barn ens familj ska innehålla jämfört med att revidera sin livsplan till att inte innehålla några barn alls.

• stökmamma
    JsN skrev 2010-05-17 16:09:56 följande:
    Ledsen att säga det men oavsett hur jobbigt det är att inte kunna välja antalet barn så är det oändligt mycket lättare än att inte kunna välja barn överhuvudtaget.Det är ett ganska litet steg att revidera sin bild av hur många barn ens familj ska innehålla jämfört med att revidera sin livsplan till att inte innehålla några barn alls.
    smärtan och sorgen finns där  lik förbannat

och näe, jag har aldrig behövt "kämpa" för mina
  • Buttelina
    Ledsen att säga det men oavsett hur jobbigt det är att inte kunna välja antalet barn så är det oändligt mycket lättare än att inte kunna välja barn överhuvudtaget.Det är ett ganska litet steg att revidera sin bild av hur många barn ens familj ska innehålla jämfört med att revidera sin livsplan till att inte innehålla några barn alls.
    men varför ens jämföra? klart det är supersvårt att vara barnlös men sekundär barnlös är oerhört tufft det med. det är ju två helt olika sätt att sörja
  • Buttelina
    varför ens nämna det här, nu när nån uttrycker hur svårt det är att inte kunna få barn nr två??? så oerhört kallt och smaklöst. verkligen onödigt! Skulle det vara nån tröst eller? klumpigt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17