Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-06-10 19:51:20 följande:
    Lalalong: Söööta Alva, så många fina print du har

Smilla: Så härliga soliga bilder på söt Svea, jag vill med ha sommar!!
    Tackar. Ja i dag har det verkligen varit sommarvärme. Men den försvinner väll nu till helgen när jag o sambon skall resa i väg.
  • SmillaMilla

Hej hej i tråden.

Allt bra här?

Duntoffla: Leon är ju superfint! Annars är ju Lennon o Lennox också fina namn till Noel. Får jag en pojke skall han heta Olle (blir det tvillingar blir det Olle och Kerstin) Vi kanske inte riktigt har samma smak på namn

Alltså vad tycker ni om den nya molo tröjan, den med fotbollar all over. Sonen vill gärna ha den, men jag är tveksam om den faktiskt är fin.

• SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-06-11 11:16:03 följande:
    Jaaa- den är superfin även om jag helst hade sett den med svarta kanter som bodyn är..
    Denna menar du:
    www.matadorkids.se/index.php?act=viewProd&pro...
    ja precis den. Kanske man skall köpa den. Men försökte i går men något knas med mitt kort Har pengar på kontot men kortet funkar inte. Och inte kunde man föra över pengar heller.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-11 11:20:13 följande:
    Olle är superfint, ja och Kerstin med
    jag vill ha en siri nån gång
    Åhhh Siri är också fint. Precis min smak i namn. På min lista finns även Viola och ingrid.
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2010-06-11 11:23:19 följande:
    Hej hej!

Lennox gillar jag. Du skulle väl inte ha fler barn? Eller har du ändrat dig?

Nja, vi har nog kanske inte riktigt samma smak Gillar dock Svea och jag minns inte riktigt vad din son heterSkäms

Jag tycker att fotbollströjan är fin.
    Lennox är sten coolt. Det röstar jag för

Ha ha det kommer nog fler barn här så småningom (obs är inte gravid!)

Min son heter Anton. Inte så lätt att komma ihåg.
  • SmillaMilla

Åhhhh nu är fotbollströjan beställd. Ett klädesplagg kan man väll få i present Sonen fyller ju snart år. Måste hitta en ursäkt

• SmillaMilla
    h80 skrev 2010-06-11 14:58:19 följande:
    totalt OT, men måste bara skrika/skriva av mig lite...............JJJJAAAAAAAAAAA vi vann precis budgivningen på huset vi ville haSkrattande
    GRATTIS!!! {#emotions_dlg.flower}
  • SmillaMilla

Alltså jag är såååå nervös

Sambon fyller ju 30 år nästa vecka. Så nu skall jag överaska honom. Så mina föräldrar kommer med båten sent i kväll hit. De kommer hela vägen från Göteborg, men de är de enda som kan passa alla tre barnen samtidgt. Och i morgon bitti åker jag o sambo till en liten ö där vi skall bo i en stuga. Så i dag har jag handlat massa gott, som kräftor, hummer, tigerräkor, vin, champange...

Men hur tusan skall jag kunna hålla mig för skratt i kväll, timmarna innan mamma o pappa kommer hit? Tips?

• SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2010-06-11 15:18:09 följande:
    Åh vad mysigt! Så gulligt! Undvik honom
    ha ha bra taktik
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-06-11 15:18:42 följande:
    Men va mysigt Solig

Du får hålla dig från sambon lite, ut o pyssla i trädgården, ta en promenad, bara undvik
    Äsh inte du också Det spöregnar ute så trädgården är ju ingen hit. Och städat i hela huset är det redan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17