Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-06-14 19:05:41 följande:
    nej inte stängas. Men att sådana som inte är medlemmar inte kan se vad som skrivs.
    Lite dumt egentligen. Jag har vänner på min lista som blivit medlemmar där och de hade antagligen aldrig hittat dit om de inte sett det i min logg
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    h80 skrev 2010-06-14 19:55:57 följande:

nu fick jag min orderbekräftelse från batinki. visst var det nån mer som hade beställt därfrån, funderar påfrakten, om jag ska ta rekommenderat eller ej

Jag fick min orderbekräftelse igår och jag har inte betalat för rekommenderat.

Jag undrar om de ens får frånsäga sig ansvaret på det sättet de gör. Som privatperson får man ju det, men tror inte man kan det som företag.
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2010-06-14 20:13:52 följande:
    nej det får dom inte. Konsumentköplagen går inte att avtala bort så där gör de fel.
    Hade för mig att jag hört det nånstans
    Bra att veta OM paketet inte skulle komma fram
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 20:41:47 följande:
    Busbellan: Underbara bilder i bt! Gillar Ellas tröja skarpt. Varför har jag inte köpt en sådan?
    Tack
    Ja, fattar inte heller att vi inte köpt en sån tidigare, hittade den ju på salgen
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 21:45:17 följande:
    Nu är jag lite ot. Men vi sitter o diskuterar skara sommarland här. Japp busbellan samma helg som ni

Men någon som vet, räcker det med en dag i parken eller vill man vara där två dagar?
    Nu är det ju längesen jag var där, men jag skulle tro att man kan behöva två dagar, kanske lite beroende på vad barnen vill göra.
    Vi kommer antagligen försöka vara på badet en dag och sen ta karusellerna och det andra den andra dagen.
    Men då krävs det ju så fint väder så man KAN bada en hel dag

Ni bara MÅSTE komma dit, hade varit så kul!!
  • Busbellan

nej nu tror jag att jag ska gå och synda lite. Har en underbar dumlekaka stående, vore ju synd om den blev för gammal

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 21:57:34 följande:
    Med tanke på de där "lådbilarna" så kanske vi skulle behöva vara där i 7 dagar.
    haha så det är där ni ska hänga
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 22:02:51 följande:
    Sambon skall kolla på jobbet i morgon så att han inte har några viktiga möten då. Annars hänger vi på! Åker då ner på fredag och går på parken på lördag och söndag.
    Vi kommer åka dit på lördag morgon och gå lördag och söndag.
    Var har ni tänkt er för boende? Vi kommer bo på campingen precis intill i en liten stuga
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 22:06:02 följande:
    ja vi har tänkt en 12 kvm stuga vid parken. Så det är väll samma.
    Japp precis samma, det fanns ju en lite större också men vi resnoerade så att man ändå inte skulle vara i stugan så mycket så den mindre räcker alldeles utmärkt
  • Busbellan
    lillronya skrev 2010-06-14 22:53:37 följande:
    Fy ska man nu i resten av livet vara ett fullständigt nervvrak? M är hos en kompis och ska sova över. Hon ringde hem nu för det hade hon lovat. Fullt hus var det där. Är ju inte sååå himla längesen jag var 16 och går kanske inte helt på att de bara tittar på film....
    Suck, hur tänkte jag nu när jag skaffade fem barn?
    Mina nerver kommer ju att gå sönder....
    Usch, längtar INTE till Nora är i den åldern
    Man vet ju liksom vad man hittade på Drömmer

Ska du med till Kosta på söndag förresten?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17