Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-08-31 08:58:07 följande:
    Jag är faktiskt lite imponerad
    Jag är väldigt präktig med att betala räkningar i tid- hatar påminnelseavgifter *smålänning* .....

Sen är jag å andra sidan också väldigt duktig på att spendera pengar...inte liiiika småländskt kanske
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    solouniko skrev 2010-08-31 10:04:35 följande:
    TACK underbara Smultron för fiiinaste overallen Hade glömt hur fin den var IRL! Passade SÅ bra till både röda NS och lila/vita katvig Ska nog ta en prommis runt sjön när Milla ska sova och inviga skönheten
    Vad bra att du hade matchande mössor hemma
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-08-31 21:04:52 följande:
    Vad kan man ha till denna kjolen?

Rosa/rosa eller rosa/röda Katvig kanske?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-09-01 09:47:54 följande:
    God morgon!

Undrar om någon har tips på fina enkla koftor/tröjor, gärna på rea? Inser att jag inte har något varmare än bodys till Lea att ha i vagnen. Annat än overaller som blir för varma.
    Säger också HM- 49,50 som hittat
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-09-01 10:50:57 följande:

Hej hopp

Smiter in en stund medans Meja sover och Liam sitter hyfsat lugn, hans favorit program på tv nu, Postis Per och sen Diego.

Tog en liten prommis innan i det fina höst vädret, Meja var såå fin i Lindex lurvjackan och girly rainbow mössan.

Diego är Max favorit också..Skumt dock att laman heter Linda idag
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Jaha..så är jag tydligen med ny telefon.. Maken tröttnade visst på att inte höra vad jag säger i min gamla lur så han har beställt en Iphone till mig Nu hoppas jag bara att jag lär mig gilla den där fåntelefonen,är inte riktigt kompis med makensDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    MiniM3 skrev 2010-09-01 13:57:25 följande:
    Iphone är bäääst :)
    Men ogillar starkt min nya iphone 4..
    3Gs:en är huuundra gånger bättre ! 
    aha-då får jag nog se till byta med maken på något sätt för det är han som är sjukt sugen på 4an där..
    ängeln83 skrev 2010-09-01 13:58:43 följande:
    Ha ha, lite frustrerande när man inte hör den man pratar med JA
    Jag vill också ha ny lur...just nu går jag runt med min gamla Samsung, Iphonen åkte in i skåpet, fick fnatt på den igår, kanske det är mej det är fel på för sambon är galen i sin
    Aldrig har min man använt något så flitigt som sin Iphone så jag får hoppas att det blir bra nu
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    MiniM3 skrev 2010-09-01 14:02:58 följande:
    Ja alltså den har ju bra funktioner..
    Men samtalen avslutas heeeela tiden ..
    Ojdå! Varför blir det så? Borde det inte vara reklamation på det?
    ängeln83 skrev 2010-09-01 14:04:10 följande:
    Ha ha, samma sak här, han har med den öööööverallt Antar att det är jag som är lite anti, o dessutom har min krånglat så mycket så jag dissar den sten hårt just nu, men det är bara jag som har otur med mina saker, som vanligt
    Helt galet! Mobilen är med överallt-till och med på toa
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    MiniM3 skrev 2010-09-01 14:08:48 följande:
    Ja du ingen aning.. Verkar vara rätt många som har problem med det... Stått om det på aftonbladet med ..
    Får ta tag i det när jag kommer hem .. 
    Ja just det..Surfar du från Tunisien nu?Solig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17