• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Kristyr

okey övertygad får investera i nått par HM jeans till hösten då...

• lillronya
    LJ2 skrev 2010-05-18 19:47:44 följande:
    tror alla hänger i salgtråd o väntar.. haha ingen vågar skriva nåt nånstans snart alla väntar på info =)) vi har ingen sol?? hoppas den kommer uppåt i morgon =)
    JA så är det nog.

Hoppas ni får sol imorgon då!
    Smultronhjärta skrev 2010-05-18 19:53:39 följande:
    God kväll! Vi har också rätt varmt ute även om det inte är mycket sol,underbart oavsettAnnars så är jag riksförbannad eftersom "min" grupp på distanskursen jag läser fick för sig att bojkotta mig och en annan medlem utan att säga något så nu står vi här 1 vecka innan grupparbetets inlämning/redovisning utan en skriven rad De a n t o g att vi hade hoppat av-jaha,mailar man inte och meddelar någonting isf?Åh jag är så arg så att jag ska ta mig ett glas vin för att stilla ilskan som hoppar runt i kroppen
    Men vilka nötter det där var då!!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Griffelfot
    Greksmurfen skrev 2010-05-18 20:25:50 följande:
    hur lång e E?? har en 92 som väntar... dock så passar både 80 ocg 86 med...
    E är 79,5cm
    ♥Elliot 10/11-08♥ Bloggar på griffelfot.blogg.se/
  • Stormis
    Griffelfot skrev 2010-05-18 20:43:26 följande:
    E är 79,5cm
    Min dotter är ca 88 skulle jag gissa och hon har jr 92 med uppvik på ärmen samt att de är lite breda, men hyfsade i längd. Bäst sitter baby 92. Både 86 och 92 funkar säkert till din, 92 mest ekonomisk, 86 snyggast .
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Griffelfot
    Stormis skrev 2010-05-18 20:55:43 följande:
    Min dotter är ca 88 skulle jag gissa och hon har jr 92 med uppvik på ärmen samt att de är lite breda, men hyfsade i längd. Bäst sitter baby 92. Både 86 och 92 funkar säkert till din, 92 mest ekonomisk, 86 snyggast .
    Då får det nog bli 86. Han är ju smal med lilleman... 9,9kg bara
    ♥Elliot 10/11-08♥ Bloggar på griffelfot.blogg.se/
  • Busbellan

Hej hej, vad händer här?

borde egentligen skriva på mina uppgifter. Ska ha ca 10 sidor färdiga till måndag och har bara skrivit två, men har ingen motivation.
    Det enda jag kan tänka påför tillfället är moloheaven

Mamma till Nora, August och Ella
  • stökmamma

Go kväller!!
    idag har jag gjort comeback i fotbollsdojjorna för första gången på 8år  och näe, inte spelat för då skulle jag inte kunna sitta här nu utan tagit "över" sambons roll som tränare

så nu skulle det sitta bra med nån liten"klapp på axeln hopping" men bara nån liten
    Tips ?

andras barn och mina älskade ungar
  • Busbellan
    stökmamma skrev 2010-05-18 21:31:20 följande:
    Go kväller!!idag har jag gjort comeback i fotbollsdojjorna för första gången på 8år  och näe, inte spelat för då skulle jag inte kunna sitta här nu utan tagit "över" sambons roll som tränareså nu skulle det sitta bra med nån liten"klapp på axeln hopping" men bara nån liten Tips ?
    Härligt och absolut värt lite shopping

Imorgon drar jag på mig fotbollsskorna och ska faktiskt spela lite, det har startats lite träning för oss "gamlingar" som spelat ihop för ett antal år sedan
    Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17