• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Helle
    stökmamma skrev 2010-05-18 21:31:20 följande:
    Go kväller!! idag har jag gjort comeback i fotbollsdojjorna för första gången på 8år  och näe, inte spelat för då skulle jag inte kunna sitta här nu utan tagit "över" sambons roll som tränare så nu skulle det sitta bra med nån liten"klapp på axeln hopping" men bara nån liten Tips ?
    Åh, vad kul med lite comebacker. Själv funderar jag på att ta av mig skorna och låta fötterna slipas i sanden med lite beachvolley vad det lider. Bara mannen kommer från staterna och värmen är här
    God kväll!
  • Busbellan
    Helle skrev 2010-05-18 21:40:33 följande:
    Åh, beachvolley är kul!!
    Jag måste verkligen träna något, men har ju inte hittat nåt jag tycker är riktigt roligt. Jag ska helt enkelt hålla mig till lagsporter eftersom det är det enda som jag tycker är kul. Bara knät vill hålla nu så kan man nog komma igång.
    Mamma till Nora, August och Ella
  • stökmamma

åh va sur jag blev nu
    upptäckte att jag stavat fel i en rubriken på T och nu har jag en kronas bud  kommer väl inte få fler{#lang_emotions_cry}

andras barn och mina älskade ungar
  • Helle
    Busbellan skrev 2010-05-18 21:44:49 följande:
    Åh, beachvolley är kul!! Jag måste verkligen träna något, men har ju inte hittat nåt jag tycker är riktigt roligt. Jag ska helt enkelt hålla mig till lagsporter eftersom det är det enda som jag tycker är kul. Bara knät vill hålla nu så kan man nog komma igång.
    Ja riktigt skoj, men det är svårt att inse att man inte är sitt forna jag.
    Knän är inte att leka med. Hoppas det håller för lagsport är KUL! (även om inte jag är något fan av fotboll - är helt kass på det).
  • stökmamma
    Helle skrev 2010-05-18 21:40:33 följande:
    ( det går fortf inte att citera dig tydligen)

skit kul me beachvolley, vi har haft nåra tourmatcher här på stränderna och mums {#lang_emotions_tongue_out} 
  • Helle
    stökmamma skrev 2010-05-18 21:45:01 följande:
    åh va sur jag blev nu upptäckte att jag stavat fel i en rubriken på T och nu har jag en kronas bud  kommer väl inte få fler
    Nej vad surt
    stökmamma skrev 2010-05-18 21:47:03 följande:
    ( det går fortf inte att citera dig tydligen) skit kul me beachvolley, vi har haft nåra tourmatcher här på stränderna och mums  
    Var är det du bor nu igen? Söderhamn? Där har jag i a f varit och spelat för många år sedan. 
  • Busbellan
    Helle skrev 2010-05-18 21:46:27 följande:
    Ja riktigt skoj, men det är svårt att inse att man inte är sitt forna jag. Knän är inte att leka med. Hoppas det håller för lagsport är KUL! (även om inte jag är något fan av fotboll - är helt kass på det).
    Nej, det är det värsta. Man går inpå planen och tror att man ska kunna spela som man gjorde när man var som bäst, hmm inte så troligt
    Skulle knappast platsa i smålandslaget längre
    Mamma till Nora, August och Ella
  • stökmamma
    Helle skrev 2010-05-18 21:51:30 följande:
    Nej vad surt
    ja söderhamn.
    har haft beachvolley både på "vår strand" i mohed och även på stenö
    tror vi har/hade duktiga vanliga tjejer oxå ( har ingen dagstidning och då hänger man inte me )
  • Helle
    Busbellan skrev 2010-05-18 21:52:57 följande:
    Nej, det är det värsta. Man går inpå planen och tror att man ska kunna spela som man gjorde när man var som bäst, hmm inte så troligt Skulle knappast platsa i smålandslaget längre
    Nej, inte jag heller. Man är ju en relik nu för tiden
  • stökmamma

va 17 nu missade jag molobrallorna, gick väl för en 20a??

och inget annat som man "behöver " finns till pangpris {#lang_emotions_djavulsk} 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17