• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • stökmamma

13 spänn!!!! dom hade vi gärna krypit sönder  *BLÄÄÄ*

andras barn och mina älskade ungar
  • stökmamma

sist igår och först idag?? Har aldrig nånsin hänt {#lang_emotions_laughing}

Goder morgon i allafall

Tror allr tänker på salg just nu för så här lugnt har det nog aldrig varit här

andras barn och mina älskade ungar
  • Greksmurfen

gommorn=)
    har suttit å vänta på att folk ska vaka till liv =P..
    här vaknade maxen 05.00{#lang_emotions_throwup}.... varför kan han inte lära sig att man ska sova minst till 06.30 iaf =P.....
    hmm bad maken om han kunde ta maxen på morgonen till dagis och ta på han kläder å så med. blev änd åtatt han kom in å undrade om jag kunde kolla han medans han gjorde sig iordning =S.. ja som tänkte sova lite extra.... (har studiedag)....börjar fundera på hur det sak gå när han ska sköta maxens till dagis etc när lillan e född....han kommer ju få ta mer ansvar då men e lite tvivelaktig måste jag erkänna{#lang_emotions_undecided}...

sen vilken klädmatchning =S... molobody (som nästa e förliten i armarna.. blir sista gången idag) med NS jeans över som inte matchade för 5 öre... hmmmm
    ja va ska man säga, han har inte den där känslan för att klä maxen haha kanske därför jag gör det=P

mamma till Maximilian född 081028
  • OsynligtSmåkryp

Någon som sett den rosa T-shirten från Nova Star i storlek 116/122 i någon butik?
    Fick reklamera min till LPL och efter månadslång väntan får jag veta att det inte finns någon ny tröja till dottern...*suck*
    Hon älskade verkligen den tröjan så det vore toppen om vi kunde få fatt på en ny!

• AochJsMamma
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-19 10:18:13 följande:
    Någon som sett den rosa T-shirten från Nova Star i storlek 116/122 i någon butik?Fick reklamera min till LPL och efter månadslång väntan får jag veta att det inte finns någon ny tröja till dottern...*suck*Hon älskade verkligen den tröjan så det vore toppen om vi kunde få fatt på en ny!
    http://www.freshmilk.se/product_info.php?manufacturers_id=43&products_id=3475&osCsid=e3e40316d766013e12655dd862040323

Hoppas allt är bra med alla, laddar för salg gissar jag. Jag får hoppa i år, känns surt..

Iallafall, tänkte fråga er om ni som köpt t-shirtarna från Småfolk som nyss kom hur de är i stl? 74/80 är lite litet medan 86/92 är för stort för Alexander vad gäller de långärmade tröjorna...vågar man sig på en tisha då tror ni? Vill ju inte att det ser ut som en klänning..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • ängeln83

Hej hopp hallå.

Pustar ut då Liam ääääntligen lugnat ner sej en aning, han är GALEN, jag fattar inte vad han får all energi ifrån för äter gör han ju knappt.

Vad hittar ni andra på idag då?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Pepper79
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-19 10:18:13 följande:
    Någon som sett den rosa T-shirten från Nova Star i storlek 116/122 i någon butik?Fick reklamera min till LPL och efter månadslång väntan får jag veta att det inte finns någon ny tröja till dottern...*suck*Hon älskade verkligen den tröjan så det vore toppen om vi kunde få fatt på en ny!
    Hittade den här iaf
    http://kidsonly.nu.digihelmtest.biz/visa_produkt.asp?t=Nova+girl+tee&id=653&lang=sv
    (¯`°?.¸ ღ Aline 080719 & Jordgubben BF 101028 ღ ¸.?°´¯)
  • OsynligtSmåkryp
    Pepper79 skrev 2010-05-19 10:31:39 följande:
    Hittade den här iafkidsonly.nu.digihelmtest.biz/visa_produkt.asp...
    Där fanns den inte på lager i rätt storlek, tack ändå!
    AochJsMamma skrev 2010-05-19 10:28:26 följande:
    www.freshmilk.se/product_info.php?manufacture...Hoppas allt är bra med alla, laddar för salg gissar jag. Jag får hoppa i år, känns surt.. Iallafall, tänkte fråga er om ni som köpt t-shirtarna från Småfolk som nyss kom hur de är i stl? 74/80 är lite litet medan 86/92 är för stort för Alexander vad gäller de långärmade tröjorna...vågar man sig på en tisha då tror ni? Vill ju inte att det ser ut som en klänning..
    TACK! Det blir till att beställa därifrån.
  • AochJsMamma
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-19 10:42:53 följande:
     TACK! Det blir till att beställa därifrån.
    Vad kul! Trist när man blir utan nåt man vill ha..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • OsynligtSmåkryp
    AochJsMamma skrev 2010-05-19 10:43:45 följande:
    Vad kul! Trist när man blir utan nåt man vill ha..
    Jaa, hon gillade verkligen tröjan så hon bör ju få en ny.
    Tyvärr var frakten 39:- på Freshmilk såg jag nu i kassan så jag skippar den shoppen och hoppas att någon annan butik har tröjan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17