• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • OsynligtSmåkryp
    minamor skrev 2010-05-19 13:23:35 följande:
    har du kollat småvi? det står att det finns 1 st i lager i stl 116/122..
    Ja, fast samtidigt stod det "Inkommer snart" under tröjan...Och det fanns inga i den storleken kvar hos Nova Star öht.
    Måste maila och höra!
  • minamor
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-19 13:47:32 följande:
    Ja, fast samtidigt stod det "Inkommer snart" under tröjan...Och det fanns inga i den storleken kvar hos Nova Star öht.Måste maila och höra!
    jag testade att lägga den i varukorgen och gå till kassan och det gick, annars borde det inte gått om den vore slut.. fast beror väl kanske på om de uppdaterar manuellt eller inte {#lang_emotions_smile}
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2010-05-19 11:39:13 följande:
    nr.1!!Bombade bt lite idag igen Vad tycker ni jag ska göra med smallstuffklänningen?? Byta till 74?? Känns ju helt sjukt ju!!
    Å jag står på köööööö på dom lila/gröna katvigarna Pliiis får jag ärva den velourtröjan av dig sen {#lang_emotions_kiss}

Vi har åxå smallstuff klänningen i 86, den satt bra på Bubblis
    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-19 16:26:05 följande:
    Å jag står på köööööö på dom lila/gröna katvigarna Pliiis får jag ärva den velourtröjan av dig sen Vi har åxå smallstuff klänningen i 86, den satt bra på Bubblis
    Oj har bubblis gått om Maia i längd då? Tycker denna var alldeles för lång, gick strax nedanför knät på henne.

Helt sjuka storlekar ju!

Det är 68 i velourtröjan så den lär passa lääänge Men jag hör av mig när den är för liten
    Har fått tag i mössa nu i 68/74 också *glad*
    (har förresten body och suit i 56 som är lite kort i ärmarna nu, men de har du redan va??)

om du skulle stöta på lila/gröna katvigar någonstans så hojta snälla för jag vill ha MER!! Får aldrig nog
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2010-05-19 16:40:27 följande:
    Oj har bubblis gått om Maia i längd då? Tycker denna var alldeles för lång, gick strax nedanför knät på henne.Helt sjuka storlekar ju!Det är 68 i velourtröjan så den lär passa lääänge Men jag hör av mig när den är för liten Har fått tag i mössa nu i 68/74 också *glad*(har förresten body och suit i 56 som är lite kort i ärmarna nu, men de har du redan va??)om du skulle stöta på lila/gröna katvigar någonstans så hojta snälla för jag vill ha MER!! Får aldrig nog
    Bubblis är 97 cm lång o denna går precis nedanför knäna på henne

Jag håller med om att storlekarna är helt sinnes

Å men 68 lär väl bli för liten lagom till den passar här? {#lang_emotions_dreamer} 

Jag nosar efter fler varje dag   *underbara ränder*
  • Zvartaliljan
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-19 16:46:07 följande:
    Bubblis är 97 cm lång o denna går precis nedanför knäna på henne Jag håller med om att storlekarna är helt sinnes Å men 68 lär väl bli för liten lagom till den passar här?   Jag nosar efter fler varje dag   *underbara ränder*
    oj men Maia är ju 104cm lång... då är nog inte bara storlekarna whacko utan det skiljer mellan klänningarna i samma storlek också!
  • RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2010-05-19 16:49:31 följande:
    oj men Maia är ju 104cm lång... då är nog inte bara storlekarna whacko utan det skiljer mellan klänningarna i samma storlek också!
    Men va lustigt {#lang_emotions_surprised} Min är ca 60 cm nacke-ner å det stämmer bra för det blir ca 17 cm ben kvar nedanför klänningen
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-05-19 16:40:27 följande:
    Oj har bubblis gått om Maia i längd då? Tycker denna var alldeles för lång, gick strax nedanför knät på henne.Helt sjuka storlekar ju!Det är 68 i velourtröjan så den lär passa lääänge Men jag hör av mig när den är för liten Har fått tag i mössa nu i 68/74 också *glad*(har förresten body och suit i 56 som är lite kort i ärmarna nu, men de har du redan va??)om du skulle stöta på lila/gröna katvigar någonstans så hojta snälla för jag vill ha MER!! Får aldrig nog
    ska du inte ha velouheldressen med
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2010-05-19 16:51:39 följande:
    ska du inte ha velouheldressen med
    VAr FINNS DEN????
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-19 16:52:47 följande:
    VAr FINNS DEN????
    finns bara från strl 74 tyvärr
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17