Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smileycat skrev 2010-09-19 20:28:22 följande:
    har lagt in bild på 86 till 81cms grabb, finns växtmån där
    fin overall, men vet inte varför du tackar mig i bt Drömmer förväxlat mig med nån annan du köpte den av för tror inte det finns fler Malou va Eller menar du att du blev inspirerad att köpa den fina för att Mateo har den jackan?
  • Zvartaliljan
    Smileycat skrev 2010-09-19 20:50:14 följande:
    nej..? du köpte den på salgen åt mig, länge sedan men den har inte kommit till användning fören nu.. :_)
    eller är jag heelt ute och cyklar?? Hahaa.. 
    jaså gjorde jag? Oj, kanske jag gjorde men var så länge sen så jag glömt
  • Zvartaliljan
    Smileycat skrev 2010-09-19 21:06:23 följande:
    Hahaa..
    Jaa, du köpte bla aquaflowerklänning, sländtröja m. randig kortärm, lila fleece till Ebbis och funderade på lila overall till Liam men du var inte säker på vad jag tyckte om lila till killar så det blev denna fina.. 
    ja där ser man

Nu är Mateos vinterjacka inhandlad också!!! Så fin, lite mycket för en välanvänd men det är den nog värd ändå

www.tradera.com/Smafolk-jacka-vast-stl-74-92-retro-me-applen-auktion_302774_118885880
  • Zvartaliljan
    Mawe123 skrev 2010-09-19 21:16:50 följande:
    Måste vara en nöjd säljare, underbar fin jacka, vi har en i 86-92 som vi använt som finjacka. Den är aldrig tvättad och i nyskick, men skulle aldrig tippa att priset skulle vara så högt Förvånad
    nä...hade egentligen inte velat ge så mycket för en väl använd...attans att du inte sa det innan att du hade en
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-09-20 21:23:09 följande:
    Godkväll flickor.

Allt bra härinne?
    Har knappt hunnit kika till er i helgen

Hade hoppats på Molo katt klänningen i lådan idag men den vart tom
    Får väl hoppas på bättre tur i morgon, har ääääntligen fått tag på Kik Kid:s cerise volangklänning
    Fiiina barn i bt, roligt att vi har precis samma smak eftersom vi också har overall o jacka och väntar hem de mössorna
  • Zvartaliljan
    Lalalong skrev 2010-09-20 21:59:03 följande:
    ....
    Om det är kameran som behöver en omgång, eller vad hon skrev (och vad det nu betyder...), så borde väl samma fläckar finnas på baksidan av jackan?
    Jag tycker det verkar mycket märkligt...
    Busbellan skrev 2010-09-20 21:59:51 följande:
    Jag är tveksam på att det bara kommer från kameran
    dels så finns det ju bara fläckar på jackan, inget på golvet runt
    Sen ingenting när baksidan av jackan fotas. *skumt*
    Busbellan skrev 2010-09-20 22:01:31 följande:
    Liljan:
    Kollade hennes omdömen och hon har ett omdöme som visserligen är positivt, men där det står att plagget inte var tvättat när det skickades
    mm...håller med om det med baksidan...verkar mycket skumt, ser inte ut som vanliga "kamerafläckar" precis heller...nä jag hoppar över den...
  • Zvartaliljan
    Pepper79 skrev 2010-09-21 13:49:06 följande:
    Hon hade riktigt bra KöpNu
    ja, blev lite sugen på byxorna också men har redan ett par lila vinterbyxor från IdaT
    Hoppas nu denna lila jacka passar till regnbågsbyxorna.
    Nu måste jag bara bli av med den lila M.A.T-jackan jag har...blir lite mycket med två lila vinterjackor Obestämd
    Har redan alldeles för mycket i Maias vintergarderob Måste bli av med lite...

Maia har:
    Lila M.a.t-overall som passar precis, vill bli av med men vill ändå inte sälja för billigt eftersom den passar, så den hänger här fortfarande.
    Gammal regnbåge 104, passar också nu men kanske inte hela vintern
    Småfolks lila äppeloverall
    Molo regnbågebyxor + nu denna lila jackan jag precis köpte
    M.a.t cerise vinterkappa
    gula hummelbyxor
    M.a.t lila jacka
    M.a.t lila dunkappa
    Ida.T lila byxor + lila igelkottsjacka som tyvärr sitter lite väl precis
    Lila småfolkjacka med äppelfickor som också sitter lite väl precis

hmm...ja...alldeles för mycket Tyst

Mateo har iaf bara en Småfolk åkpåse/overall och en vanlig billig overall från lindex (ej funktion, mer vagnoverall). Sen röda överdragsbyxor från po.p o så väntar jag hem en småfolkjacka till honom.

Så slutsatsen är att jag bör nog sälja av Maias garderob o fylla på Mateos....varför är det alltid så mycket roligare o handla till flickor???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17