Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Olivers Mamma skrev 2010-06-11 19:12:41 följande:
    med tanke på att jag lagt sjuttielva meandi ordrar idag så är det liiiiite konstigt men bara lite

Vad har du shoppat idag?
    ha ha så du hittade lite på me&i. Vad?

Jag köpte molos fotbollströja med all over print. Min fotbollstokiga son kommer att bli superglad på sin 7-års dag. En fotbollströa och en cykel
  • SmillaMilla
    ChokladMoshin skrev 2010-06-11 19:09:40 följande:
    Nu kommer maken och säger att jag visst hade fått ngt paket från giraffen (eleraff ) på dan, huuuuuuuur kan han ha glömt det??
    Var ju fiiiinaste fotbollarna ju Så finare irl.
    Åhhhhh bild!!!!Låter bra att de är fina irl. För jag tycker att det skilde mycket på bilderna mellan babyshop o matador.
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2010-06-11 19:23:55 följande:
    men fy va jobbigt..
    ja, ni har tur som har den hjälpen
    snälla föräldrarSolig
    Ja de är helt underbara. De kommer snart hit o skall passa våra tre vildar under hela helgen. Åhhh vad jag längtar.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-06-11 19:24:51 följande:
    Godkväll flickor.

Här har det varit fullt upp och inte mycket tid över
    Igår var vi på shopping runda, hittade äntligen en skjorta till Liam, det blev den som jag fått för mej att jag hade sett på Kappahl, så fin. Annars hittade jag inte alls mycket till barnen, Liam fick skjorta och super snygga jeans shorts och Meja en klänning, resten av kassarna var fyllda med kläder till moi

Sitter och fundilerar på att beställa ett par till Converse, fick hem mina vita igår och varför har jag inte köpt sånna innan? I`m in löööööve, så vad tycker ni, lila eller rosa?
    Båda är snyggt. Men jag säger rosa!!!
  • SmillaMilla
    Olivers Mamma skrev 2010-06-11 19:27:43 följande:
    ja allt jag inte redan hade typ.
    50% kan man inte motstå
    hmmm jag hittade inget i min smak. Har ju inte så många plagg från denna säsong, men det var inte riktigt i min smak. Hoppas på att hösten blir bättre.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2010-06-11 19:27:36 följande:
    Mmm...det är ju det som är "problemet" *velar*...var först mest inne på rosa men fick sen syn på dom lila och då blev jag velig
    Inte hittar du dem på rea?
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2010-06-11 19:31:43 följande:
    undra just va du längtar till
    haha..
    men skönt o lyxa till det utan barn en hel helg!!! så mysigt =)
    ha ha ja du. Just nu längtar jag nog mest efter att få äta utan att någon skriker o slänger maten, doppar händerna i maten o vägrar äta. Eller det bästa av allt sova. Svea är ett monster om nätterna just nu. Eller ja hon säger att det finns monster ute, men det är snarare hon som är ett.
  • SmillaMilla
    h80 skrev 2010-06-11 19:34:14 följande:
    jo, de är på rea......måste beställa, nån som vet innermåtten?
    Så får man väll inte säga! VAR? Hittar några på ellos men ej i rätt stl.
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2010-06-11 19:35:33 följande:
    o jag ska lyxa till det nästa helg
    ensam hela helgen, utan barn.. fast med tjejkompis på jobbet..
    METALTOWN bara min musik en heeel helg, o hotellfrukost!!
    inte behöva vakna 06.15 av nån som säger "mamma, ja  vakka nu" o trycker upp nappen i ansiktet o flinar.. hmm.. saknar dom redan.. Drömmer

lillan va på bvc idag med pappa.. ca 13 kilo o 90 cm lång! inte konstigt jag tycker alla hennes 86 jeans e små Solig

hängde in fiina butterflyklänningen idag med, o linnet från fb kan ha hur mycket som helst i de trycket tro jag
    Åhhh det låter kul!

Stora tjejen nu. Måste nog mäta svea också, för jag tycker att mycket har blivit lite smått.
  • SmillaMilla

Lillronya; Åhhhh vad fina kläderna från pomp var! Hoppas att e får in mer snyggt nu efter rean. Är det Adidas skor som anjelin har? Så fina!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17