Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-09-12 21:38:08 följande:
    Passar Max så det funkar väl på Emilio också
    ..även om det är liiite stort
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2010-09-13 20:39:08 följande:
    gissar att den gubben betydet salg
    Absolut och om du ska åka så rekommenderar jag starkt att du tar dig en barnfri dag- lokalen är liiiten och upplägget icke-barnvänligt öht
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Jag har idag varit på Gekås och för ovanlighetens skull handlat handlat galet mycket till mig självTungan ute
    Sprang på Sveakläder till Gekåspriser och hittade Timberlandstövlarna jag inte lyckades för tag på förra året på Sko-boo.
    Bästaste maken säger alltid KÖP när jag vill handla till mig själv

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-09-14 11:13:33 följande:
    God dagens!

Vad händer här? Lea har tillfälligt somnat i Babysittern så jag passar på att smita in här
    Hej!

Kom nu på att jag glömde svara dig..Zumba is da shit
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-09-14 11:16:52 följande:
    Det är så? Även för någon som är rätt kass rytmiskt sett?
    Känns lite dumt att slänga ut 600 spänn och så använder jag det en gång.
    ChokladMoshin skrev 2010-09-14 11:15:52 följande:
    Ingenting, väntar på att mamma ska komma så vi får åka iväg och prova om min nya tilltänkta vagn går in i bilen
    Vad blir det för vagn?
    Jojo Stoffe reder ut det och det finns nog få mer orytmiska människor än vad han är
    Och de går helt olagligt att få tag på också om du frågar piraterna
    ChokladMoshin skrev 2010-09-14 11:17:21 följande:
    Provade det en gång innan jag blev gravidtjock, och fy vad jobbigt det var, men såååå kul ju
    Sjukt jobbigt-grymt effektivt. Jag ska börja nu igen efter sommaruppehållet
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-09-14 12:27:27 följande:
    Har ingen koll på det, tragglar beginners dvd:n än och den är kort, men det är ju nästan omöjligt att lära sig göra stegen rätt i hans rappa tempo Tungan ute tror mest det är magmusklerna som tränas här då jag skrattar som en tok medan jag putar med rumpan och vickar på höfterna Skrattande
    Tipsar om att du behöver inte ha hundra koll på beginnersdvdn för att reda ut Cardio eller Sculpt ändå-eller ja, tillräckligt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-14 12:38:52 följande:
    Jag surar fortf över att piraterna inte tillåter mej att låna deras.... Skrikandes
    Det ligger ju flera där nu såg jag innan..annars kan ju kolla om btjunkie mflOskyldig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-14 16:15:58 följande:
    Från babyshop fick jag KIKKID klänning, Katvig mössa, Katvig halskrage, såååå fina!!

Det va regnbåge tunikan som ÄNTLIGEN dök upp!! Fläckig på flera ställen, blekt, det gula ser nästan smutsaktigt ut Kräks Fy va besviken jag blev alltså!!
    Men var det inte den som beskrevs som "i jättefint skick"-man blir ju såå less
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17