Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-06-13 18:45:05 följande:
    Är det samma storlek så ska ju ett par åka, annars så får jag se vilket som passar bäst just nu, antar att 104 passar bättre än 110 så är det 110 i de nya så får de nog ligga och vänta lite är hemma
    Då hoppas jag att det är stl 104 i dessa också. då köper jag dem gärna av dig!
    Busbellan skrev 2010-06-13 18:46:00 följande:
    Ja, du har ju varit iväg har allt undrat var du har hållt hus i helgen
    Hur har ni haft det?
    Hihi. Vi har haft det helt underbart! En liten stuga på en egen ö. Med bastu o utedass. Allt i toppskick. Och utan barn. Ja behöver jag säga mer Vi har fått äta god mat (hummer o kräftor) utan att någon skriker. En välbehövd paus.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-13 18:55:05 följande:
    Nja, jag hoppas nog på att det är 110 men annars får du gärna köpa dom av mig

Ni var väl värda en paus, har väl varit en hel del på sistone Men jag är allt lite avis, måste med försöka komma iväg hemifrån själv nån gång tror jag
    Tack. Ja det har varit en hel del på sistone, har knappt hunnit andas mellan alla läkarbesök o nätverksmöten. Men du är också värd en sådan här resa.

Jag fyller 30 år nästa år, sambon är redan nu orolig för hur han skall kunna slå min present till honom (alltså denna resa vi gjorde nu i helgen). Men jag har gjort det enkelt för honom. En övernattning i köpenhamn o molo lagersalg i två dagar. Då är jag nöjd
  • SmillaMilla
    Smileycat skrev 2010-06-13 19:06:45 följande:
    Ska man lägga ut på Tradera nu, eller ska man testa FB först? Så jobbigt bara där om det int ehänder ngt tycker jag
    Nu verkar det som om barnen börjar piggna till lite så jag får se om det blir ikväll eller imorrn dock..
    Börja med fb
  • SmillaMilla
    Smileycat skrev 2010-06-13 20:21:06 följande:
    något speciellt du är sugen på?

Alltså.. Jag har fått än värre separtionsångest från mina kläder..
    tänker hela tiden, men de kommer nog att passa.. Hahaa, värre än någonsin.. *vill inte*
    Men frågar ngn efter ngt speciellt då har jag haft lättare o släppa det, sjukt
    Sen vill man ju få in cashen osv.. så jag måste ju..
    Åhhh ja massa ju! Vad har du?
  • SmillaMilla

Åhhhh i dag fick jag den fina molo tröjan med fotbollar. Den är ju hur fin som hellst. Gillar den verkligen.

• SmillaMilla
    stökmamma skrev 2010-06-14 11:31:47 följande:
    åhhh, jag vill ju  oxå träffas
    kan ni göra en sån träff efter midsommar oxå? för då hade vi ev tänkt komma neråt hela ligan
    jag vill med.

Men ni har inga planer på att komma till Åland?
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 11:38:19 följande:
    ja precis, helt underbar!
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 11:38:19 följande:
    ja precis, helt underbar!
    ha ha snygg sidfot Hur tusan kom den dit,
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17