Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-09-14 16:59:19 följande:
    ahh men kul att nån shoppar till dig

jag ska åka om jag kan pressas in i någons bil
    Jag tycker att du ska kolla med Olivers mamma om du inte kan få plats i deras bil och isf möta upp de i hbg
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Lugnet lägger sig...Nu ska jag skita i VVV för en kväll och öppna både rosèvinet och Skotte bara för att jag är solokvist Såå tråkigt att vara ensam-sabla bajsmetodiker..

Förresten- är det tantvarning på att älska Skotte? Mina brorsbarn talade nyss om för mig att jag visst har gått och blivit gammal bara för att jag har börjat dyrka denna lilla chokladbitDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2010-09-14 20:06:25 följande:
    Åh, är du också solo. Ja inte är det kul inte
    Ja maken är i Holland på något labb för bajs(det finns ett finare ord men jag kommer inte på det nu)
    Just nu saknar jag mest det maken gör- idag har jag fått både diska,plocka undan och bada barnen. Det gör jag så gott som aldrig annars. Huxflux blev dagen mycket längre
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    JsN skrev 2010-09-14 20:25:40 följande:
    Fekalier?
    Smultronhjärta skrev 2010-09-14 20:20:28 följande:
    Just nu saknar jag mest det maken gör- idag har jag fått både diska,plocka undan och bada barnen. Det gör jag så gott som aldrig annars. Huxflux blev dagen mycket längre
    Jag vet, visst är det hemskt! Maken var borta hela helgen också och undrade när han kom hem hur det alltid kommer sig att det blir bombnedslag när jag är ensam med pytte...
    Alltså du är som en lexikon Det är det säkert-jag har ingen aning. Alla termer han spottar ur sig går in i ena örat och ut genom det andra...
     Det positiva är att jag inser exakt hur mycket han faktiskt gör trots att jag emellanåt anklagar honom för att inte göra någotSkäms
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-09-14 21:31:17 följande:
    Frågar igen -Katvig halskrage hiss eller diss??
    hissar också
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2010-09-14 22:23:27 följande:
    Tack
    Smultronhjärta skrev 2010-09-14 22:21:45 följande:
    Här finns hon
    sarabellabusa.blogg.se/

Annars hojtar hon nog snart
    och Tack    Skall du på Småfolk?
    Givetvis
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2010-09-14 22:29:34 följande:
    Vilken dag åker du då? Har du plats i bilen?
    Åker första dagen i full bil tyvärr
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17