Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Men Maia som redan har för mycket vinterkläder
Valde en i strl.116 så kan hon nog ha den i slutet av vintern och nästa med

Jag tänkte också ta syskonbild på öppna förskolan, är den 22/10 så ett tag till, men har samma problem som tjolla med klädval
Kanske Katvigs lila/gröna på båda två? Eller Molos regnbåge?
Här har vi också haft fotografering på förskolan idag men här tar de kort utomhus så det fick bli att sätta på de finaste ytterkläderna vi hade istället!
Eddie hade snygga Leaf-lurven och turkos mössa från Villervalla med stjärnor på, den är supersnygg till. Tilde fick ha rosa galonisar från Ida T med katterna, cerise lurv med lila kanter och Katvigs rosa/rosa mössa som funkar helt ok till.
var i mitten av oktober, iiiiiiskallt!!
Nu är F på väg till sjukhuset med Maia...hon har bajsat lite löst i trosorna flera gånger de senaste dagarna o säger att hon är hård o inte vågar gå på toaletten o har ont i magen. Minns inte sist hon bajsade...men var minst 5 dagar sen, för sen dess har jag hållt koll. Åh, jag som trodde hennes magproblem var över
Är så trött på detta, så därför fick F åka...jag orkar inte med o åka in dit igen o se henne utsättas för allt det där...
Sorry för OT...ska lägga in bilder snart så jag håller mig mer till ämnet.

busbellan - Min kusin fick inte ledigt så kolla du med någon kompis ang. fredag, finns en plats kvar
Eller kanske någon annan som vill hänga med här? Busbellan o jag ska på lyxkväll i växjö på fredag med ladies night, förfest innan på hotellet med grabbarna i showen