• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

MiniM3 skrev 2010-08-07 13:57:58 följande:
    hehe jag ska nog köpa ändå .. Angelina fick sina trevliga pengar av farfar idag för höstkläder :D me like :D
    den som hade såna farföräldrar ändå
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    MiniM3 skrev 2010-08-07 14:03:07 följande:
    Ja någon månad kan vi nog iaf :) och nu är det en tass på baken med juh :)
    hmm.. hur lång va hon nu igen?? undra om min kan med ??+
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    MiniM3 skrev 2010-08-07 14:17:05 följande:
    ja nästan 90 cm .. din då?
    hon va 90 på 2 års.. eller 2 år o 1 mån för o va helt noga lite över 2 mån sen bara..
    hmm..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    MiniM3 skrev 2010-08-07 14:21:48 följande:
    ja då kanske det funkar :)
    hoppas!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2010-08-07 15:16:16 följande:
    Men vad bra då funkar det alltså.
    Tänkte ändå köpa nåt billigt fleeceställ från h&m också som kan vara bra att ha under skalkläder och overall, lurvarna är roligast att använda när de syns ordentligt
    billiga fleeceställ finns på gekås.. typ 49,95 för ett set.. kanon o ha under skalisar!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Everlonn skrev 2010-08-07 15:45:38 följande:
    Någon som vill passa på att träffa Mammastök när hon är söderöver är välkommna på kaffe
    tycker ni ska göra det!!! så go Hjärta
    o jättegoa barn!!! lillfisen e ju så man blir kär nästan Kyss
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Buttelina skrev 2010-08-07 15:42:30 följande:

jag har varit o kollat på alla lurvarna Hjärta

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad fin den gula är

tro den gula ska få flytta hit =) blev kär så fort jag såg den..
    nån som har fraktfritt eller bra frakt iaf?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Buttelina skrev 2010-08-07 15:57:22 följande:
    ja den gula blev jag med kär i direkt!! såååå fin!!

hmm nä vet bara babyshop och bor o llm som fått in den
    typiskt..  men hit ska en sån sen iaf =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Everlonn skrev 2010-08-07 16:00:29 följande:
    *mammastök vinkar till alla*

Veckans största godistårta till underbara
                                                            LJ2 med familj Hjärta
                                                för att vi fick kraschlanda hos er {#emotions_dlg.flower}
    Skäms

klart.. =) hade velat va hemma eg på fre, kunna prata lite emr, men tyvärr så va jag tvungen o jobba =(
    åker ni hem en fre eller lör så säg till!!! stora tjejen kommer i morgon igen, hon skulle nog gilla din stora tjej
    finns sovplats igen =)) o då jobbar jag ju inte heller o har lite mer tid =))
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Lisabecka skrev 2010-08-11 17:34:09 följande:
    Hej i tråden!

Hemma från en shopping runda på stan.  Blev lite danskt, Köpte bla Katvigs nya ballong kjol men skivorna på. Så söt! Den var jätte söt med Katvigs turkos/vit randig tröja till, men jag blev lite snål för dom hade den till fullpris i affären och nu kan jag naturligtvis inte hitta den någonstans :( Någon som sett den i st 116 någonstans?  Nu såg jag ifs att den nya rosarandiga med turkos kantband blir snygg till, men vill nog ha den turkosa med.

Sen blev det två turkos/lila tyll kjolar från Louie Loise som flickorna förälskade sig i och deras nya häst leggings som jag tyckte var superfina. Och söt top från Noa noa & diadem i lila, och två ursöta matlådor också Noa noa.

Hemskt frestad att köpa nya Molo lurven i lila till stora tjejen, men hon har den lila från i våras så jag kan inte bestämma mig om det är onödigt ; ). Lilla tjej har fått den gula som jag tycker är superfin. Hade tänkt partypink till stora tjejen men den gillade jag inte alls.

Kom på att jag faktiskt skrivit här i tråden några gånger, mest fått hjälp med diverse frågor, ni är alltid så gulliga och hjälpsamma härinne, men jag har aldrig riktigt presenterat mig.  Jag har iallafall två flickor 7 år och 4 år. Jag shoppar alldeles för mycket kläder till dom, mest danskt. Kort presentation blev det.. :)
    o vi som alltid e nyfikna när man shoppat nytt.. BILD hästleggings lät spännande !
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17