Lisabecka skrev 2010-08-11 17:34:09 följande:
Hej i tråden!
Hemma från en shopping runda på stan. Blev lite danskt, Köpte bla Katvigs nya ballong kjol men skivorna på. Så söt! Den var jätte söt med Katvigs turkos/vit randig tröja till, men jag blev lite snål för dom hade den till fullpris i affären och nu kan jag naturligtvis inte hitta den någonstans :( Någon som sett den i st 116 någonstans? Nu såg jag ifs att den nya rosarandiga med turkos kantband blir snygg till, men vill nog ha den turkosa med.
Sen blev det två turkos/lila tyll kjolar från Louie Loise som flickorna förälskade sig i och deras nya häst leggings som jag tyckte var superfina. Och söt top från Noa noa & diadem i lila, och två ursöta matlådor också Noa noa.
Hemskt frestad att köpa nya Molo lurven i lila till stora tjejen, men hon har den lila från i våras så jag kan inte bestämma mig om det är onödigt ; ). Lilla tjej har fått den gula som jag tycker är superfin. Hade tänkt partypink till stora tjejen men den gillade jag inte alls.
Kom på att jag faktiskt skrivit här i tråden några gånger, mest fått hjälp med diverse frågor, ni är alltid så gulliga och hjälpsamma härinne, men jag har aldrig riktigt presenterat mig. Jag har iallafall två flickor 7 år och 4 år. Jag shoppar alldeles för mycket kläder till dom, mest danskt. Kort presentation blev det.. :)
o vi som alltid e nyfikna när man shoppat nytt.. BILD

hästleggings lät spännande !