Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God kväll!

Idag har jag gjort ett klassisk Smultrongrej..Var i Ullared i måndags och hittade Timberlandstövlarna som jag är kär i..Såå kär att jag därför idag var tvungen att åka tillbaka bara för att försäkra mig om att jag verkligen har tagit rätt storlek

Max valde visst sin gudfars födelsedagspresent också..en smörgåsgrill som gör SvampBobavtryck vill väl alla 32-åringar haDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-15 20:46:12 följande:
    Gekås... ensam.... med TVÅ barn......   ÄR DU SJUK!?!?
    Då var det värre på Sko-Boo kan jag säga..Gekås är en enkel match med mina barn-de har trots sin unga ålder varit där många ggr så det är rutinerade..

....Äh fan vad jag ljuger..Med hot och mutor(och majskrokar) rullade vi rätt snabbt in och ut
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-09-15 20:49:22 följande:
    *asg* den kommer han bli glad för
    Faktum är att han gillar den där svampen skarpt och det har nog Max fattat eftersom de ofta brukar titta på det tillsammans..

Jag har hintat om att det är Max som har valt och han svarade med att han skulle bli glad för kottar som Max har plockat så det är nog rätt lugnt. Max och gudfar är som ler och långhalm..Det enda Max sa att han saknade i Grekland var: " Min Dani"
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-15 21:04:14 följande:
    Jag tycker de e coolt! Aldrig... å då menar jag ALDRIG att jag skulle välja ett av mina x.... SÅ illa är det!
    Jojo men vi ser varandra som syskon då vi annars har risig kontakt med våra egna syskon, dessutom är Stoffe och gudfar tightare än vad jag och han är.. Samt att han är en förlorad själ som ju äldre han själv blir desto yngre blir flickorna, svensson är skrämmande och det absolut viktigaste i hans liv är min son och har så varit sen pluset på stickan kom
    Mina föräldrar ser dessutom honom som familj..

Vi är väl sådär hippieflummiga allihopa kanske
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-15 21:54:54 följande:
    Förvånad
    Det är alldeles sant...faktiskt. Jag är väldans sällskapssjuk och pratar alltid lika mycket som jag gör när jag är på salg..Konstant mundiarrè kanske man kan kalla det Som dessutom min son verkar ha ärvt
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-09-15 21:59:53 följande:
    Jag följer tätt därefter.... Sitter å pratar med mej själv mellan varven Nu funderar jag på sängen... gick upp vid 7.30 i morse, vilade middag nästan 2 timmar på soffan och e dundertrött nu.... VAD är fel liksom!? Obestämd
    Gravid......
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17