Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Gokväll tjejer!
    Här verkar det lugnt

Smilla:
    Supersöt misse!

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-17 21:25:59 följande:
    Måste fråga er andra som först haft en katt o sedan fått en till. Hur har den första katten reagerat? Våran "stora" verkar rädd för denna lilla.
    Nu har vi inte skaffat en i den åldern som er är, men vi hade ett tag en honkatt och en hankatt och honan fick ungar. hanen var då livrädd för de små krypen
    Men det går säkert över när hon vant sig, kattungar kan ju vara lite "mycket" ibland.
    men räkna med att den äldre nån gång antagligen kommer sätta den lilla på plats om hon försöker busa för mycket
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-17 21:31:19 följande:
    Oj så långt har vi inte kommit. Den stora, som nu är 4 år, vågar ju inte ens gå i närheten, går inte ens in i samma rum som denna lilla. Som nu ligger den lilla här uppe i soffan, den stora står i trappan o tittar och vägrar komma upp. Hoppas att det snart går över. Den lilla är så van vid andra katter så den bryr sig inte alls.
    Hon vänjer sig säkert snart
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-17 22:03:42 följande:
    Tror ni att Svea på 94 cm kan ha en molo tröja (multiflower med randiga armar) i stl 104 till hösten?
    ja, absolut. Ella använder många Molotröjor i 104 nu, har till och med nån i 110 som funkar
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-17 22:11:48 följande:
    Aha då kanske man skall satsa på den. För visst är den fin o kanske inte så lätt att få tag i.
    Superfin är den
    hade den i 92
  • Busbellan
    SmillaMilla skrev 2010-06-18 09:22:20 följande:
    Busbellan o Butte: Tusen tack för bilderna!!!! Men vilken ångest jag fick, för den blev ju inte superbillig direkt. Men gillar ju flower printet så.
    Var hittade du den?
  • Busbellan

Lite besviken nu

Beställde ju två katvig tröjor från babyshop på deras rea, långärmade.
    Idag kom rätt färger på tröjorna, men kortärmade!
    och den fina turkos/vita jag beställt är ju slut i den stoleken jag ville ha på seidan nu 

• Busbellan
    Buttelina skrev 2010-06-18 12:54:59 följande:
    usch nää vad trist! funkar det inte att gå upp en strl?
    nej, jag har redan gått upp endel så större går inte tyvärr.
    hade ju beställt 110 till Ella vilket är lite stort, men eftersom vi har leggings i samma storlek fick det bli den. men 116 bli alldeles för stort
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17