Inlägg från: na96gen |Visa alla inlägg
  • na96gen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Skål 
    GOTT NYTT ÅR !!
  • na96gen

Godmorgon,
    tänkte höra med er som är van att handla kläder och även att sälja kläder.
    Hur förvarar ni sådant ni skall sälja ?
    Hos mig blir det en stor hög och jag orkar aldrig komma till den för det blir för mycket ..
    Så tipsa gärna hur ni gör... jag behöver bli av med massor av kläder .. (ej så mycket danska.. tyvärr)
    Bara för att kunna handla nytt.. danskt såklat Hjärta

• na96gen
    Smultronhjärta skrev 2011-01-27 08:43:41 följande:
    Jag har en Traderagarderob där jag förvarar allt sådant, även om jag för tillfället har fått utöka med ytterligare en halv garderob.. Sen har jag kraftiga påsar med dragkedja där jag förvarar allt odanskt eller sådant som inte kan säljas på på Tradera av olika anledningar dvs sådant som jag då säljer på loppis. Dessa förvarar jag i förrådet
    och Tessan27:

påsar har jag nu och blir galen .. så jag får nog fundera över en garderob då Tungan ute
    Tack så jättemycket för tipsen

ha en bra dag{#emotions_dlg.flower}
  • na96gen
    h80 skrev 2011-01-27 15:40:29 följande:
    jag har 3 garderober o sen har jag små flyttkartonger, sen har jag allt sorterat storleksvis
    vad skönt att höra. Mannen kollade lite konstigt på mig när jag sa att jag måste handla en till garderob .. Men nu vet jag att jag måste {#emotions_dlg.flower}
  • na96gen

Colibri tröjan med knapp har jag sett någonstans men minns inte var.. någon som kan tipsa var jag finner den .. storlek 128 och gärna tighs oxå på samma ställe Hjärta

• na96gen

Var och handlade överdragsbyxor på Lindex igår (FIX) och tog storlek 110 till min kille på 104 cm.. 
    De satt super nu men tror ni han kan ha dem när det blir dax att använda dem ?
    eller borde jag satsa på nästa storlek ?
    Så otroligt svårt {#emotions_dlg.flower}

• na96gen
    Busbellan skrev 2011-02-02 09:56:08 följande:
    Jag hade inte tagit större, men det kan ju såklrt bero på barnets propotioner också
    Min dotter är ju bara lite kortare och på henne har 98 passat ända fram tills nu
    Nä de skall ju kunna leka och röra sig fint oxå ... Tyst inte lätt ...
  • na96gen
    molnen skrev 2011-02-02 17:38:31 följande:
    Någon som vet av någon butik i Gävle som säljer danskt eller andra fina barnkläder.
    de två som fanns som sålde Molo har ju stängt så nu finns ingen längre. Inte vad jag vet iallfall.. tyvärr
  • na96gen
    ChokladMoshin skrev 2011-02-04 13:06:19 följande:
    Tycker jag låter bra!
    Trist med skambud.
    tycker oxå det låter som en bra ide..
    Jag är en av dem som mest bara handlar Tyst och när jag ser vem jag handlar av så vet jag ju oxå hur skicket är bedömt.. Mycket svårare nu när det blir fler och fler hela tiden....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17