Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-05-24 12:29:15 följande:
    Du, Anna. Vi har lite problem Eftersom Emmsan inte ska med så blir det dyrt för mig att köra till Växjö så jag kan tyvärr inte hämta upp dig...kan ddu ta bussen in till stan istället så hämtar catherine dig där? Hon ska ändå lämna Maxen på dagis.Jag ska åka tåg, åker på tisdagskvällen o sover hos grekis
    Alltså, jag vet inte om jag hinner ta bussen ner till stan. Jag måste lämna alla barnen på morgonen.
    Men varför går det inte hämta mig hemma hos mig?
    Jag bor ju liksom nära Maxens dagis......
  • H I L L A
    H I L L A skrev 2010-05-24 12:38:38 följande:
    Alltså, jag vet inte om jag hinner ta bussen ner till stan. Jag måste lämna alla barnen på morgonen.Men varför går det inte hämta mig hemma hos mig?Jag bor ju liksom nära Maxens dagis......
    Eller strunt samma, jag cyklar ner till stan. Är där vid 8. Det går snabbare än att ta bussen
  • H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2010-05-24 13:35:40 följande:
    jaså, jag förstod det som du bodde en bra bit från hans dagis? Men gör du inte det så självklart går det nog Du får höra med greken sen.
    Det är inga problem, jag cyklar till stationen. Hämtar ni mig där kl 8 blir det jätte bra
    Åhhh vad jag längtar nu !!!!!
  • H I L L A
    Smultronhjärta skrev 2010-05-24 19:07:30 följande:
    Nu är jag lite knäckt..Lova måste in på sjukhus Hon blir bara slöare så vi eller rättare sagt maken måste dit och ta reda på vad som felar och sätta dropp. Han är sjuk också men ändå så pass pigg att han klarar vara med henne jämfört med att ta hand om en väldigt understimulerad Max..
    Stackars liten Lova Hoppas hon kryar på sig snabbt
    AochJsMamma skrev 2010-05-24 19:22:48 följande:
    Hörrni... håller fortfarande på o meckar med o skaffa barnvakt, blir smått avgörande om jag kan åka på salg eller ej.. men iallafall, OM jag åker.. (så jag kan planera lite) vilken tid öppnar de? Förr gången var jag där på en lördag o har för mig att de öppnar tidigare då..
    Tror de öppnar kl 10 på lördagen
  • H I L L A
    Mosen08 skrev 2010-05-24 20:12:09 följande:
    Lite ot, men visst är det en po.p solhatt som Hilda har i bt? Vilken strl har hon i den? moa har en mjuk cerise med hjärtan från förra året i 48/50 men den är lite liten, fast 50/52 känns ju superstort..
    Ja det är POP solhatt, stl 48/50 och den är stooor. Är nog lite olika i stl från år till år verka det som.
  • H I L L A
    Mosen08 skrev 2010-05-24 20:29:35 följande:
    Ok, tack vet du hur kepsarna är i strl?
    Hilda har ingen POP keps, men pojkarna har. Och de är nog normala känns det som. Båda har 52/54
  • H I L L A
    THEA och Grodan skrev 2010-05-24 22:59:37 följande:
    TIPS för alla i Malmö om ni har råd one two ten UTFÖRSÄLJNING Kom till oss i Limhamn och fynda danska, svenska, franska holländska och amerikanska barnkläder till fantastiska priser!På utförsäljningen hittar du kläder från tidigare säsonger från bla Katvig, Molo, Ej sikke lej, Ida T, Kids ink, imps&elfs, Cottonfild Jr, Jackpot Girls, Weekend à la mere, Chevignon och eBBe. Storlekarna går från minsta stl 50 (ca 1 mån) upp till stl 152 (ca 11-12 år).Vi har öppet:Tisdag 25/5 kl 10-20Onsdag 26/5 kl 10-20Torsdag 27/5 kl 10-20OBS! Endast kontanter!OBS! Barnvagnen kan du dessvärre inte ta in i lokalen, men det går bra att ställa vagnen utanför lokalen.Krossverksgatan 9 B, Limhamn
    Åhhhh !!! Tänk om man kunde smita in där och "kika lite" innan salgen
  • H I L L A
    Greksmurfen skrev 2010-05-25 07:42:38 följande:
    HMMMMM....MEN.........asså nu tänker jag ju allvarligt på detta =P....man behöver ju bara ta en snabbis lr hur =P..typ 30-40min =P ja menar mateo kanske måste rastas ändå
    Jag är på, men har tyvärr inte möjlighet att åka från Växjö tidigare än 8...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17